GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
Dyne/Voksipose til vogn?
08:58 1.06.2008
Bruker man begge delene i vogna? Eller må man velge, eller skal man ha begge tilgjengelig?
Anonym
Sv: Dyne/Voksipose til vogn?
09:10 1.06.2008
Og hva er best av lammeskinnpose og dun/ullpose?
Vanlig lammeskinn, skal det i tillegg??
Er helt blank... så fint om noen kan lære meg litt om vogntilbehør ;) Venter høstbaby..

Mvh
HI
Anonym
Sv: Dyne/Voksipose til vogn?
11:37 3.06.2008
Tenker det er litt etter hva en har tilgjengelig, jeg hadde både skinnpose og voksipose (var så heldig å få / få låne alt dette). Jeg brukte skinnposen mye i starten, mens det var kaldt, synes den var veldig grei å bruke, mens han lå i bagvogn.

Voksiposen har jeg brukt litt når han ble større, men jeg hadde en som det ikke var hull til sele osv og synes dette var upraktisk når han begynte å sitte mer i vogna, så jeg lånte en turiformpose, som hadde dette.

Jeg ville anbefalt å se etter en pose som har hull til seler, da vil du kunne bruke den lenger.

Dyne brukte sist jeg helt i starten mens det var litt varmt i været, men dyne bruker en jo ofte inne også, om du har en ekstra soveplass på stua eller lignenede.

Uansett ville jeg ikke brukt altfor mye penger på dette, da dette gjelder en veldig kort periode, etter at førstemann begynte å gå selv har alt dette vært overflødig, men antar at det er avhengig av hvor mye du ønsker å bruke dette videre.
Byåsen - termin 27. sept
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------