GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
Se hit?
11:49 2.06.2008
Skal på handletur til helgen og skal innom barnas hus i Stavanger da.. Lurte på å kjøpe meg et stellebord og seng da, bare sånn for å få begynt;) Vet noen om de har ok-priser der? Tenker ca. en 1000-lapp pr. stk. max;) Vi har mye vi må kjøpe og kan ikke koste på oss en stellekommode til 3000 kr akkurat.. Hehe.. Vogn koster jo flesk så budsjettet blir fort sprengt:P
*oktober-spira*
Sv: Se hit?
11:22 3.06.2008
Stellebord og seng får du også veldig rimelig og gode på IKEA, mye billigere.
Byåsen - termin 27. sept
12:43 16.06.2008
Hei! De jeg fant på ikea var til å le av, i hvertfall de som ikke henger på vegg. Vi skal ha et vanlig et pga. vi har god plass på badet og vil ikke skru opp på vegg pga. dyre og harde fliser er i veien, hehe.. Så det ble å bestille på nett..;) Babycare hadde et greit et.
*oktober-spira*
11:38 3.06.2008
De har salg på et stellebord der nå iallefall med badekar og to korger under. Helt enkelt. 899. Seng får du også til rett over 1000 lappen
Joto
10:59 21.08.2008
får også masse fint på finn som nesten ikke er brukt og selges veldig rimelig!! der kan du komme langt under 1000kr pr stk for det du skal ha:)

Jeg selv sverger til stellebord med kommode, hjul og balje oppi:) de koster 2000kr men jeg hadde den typen til førstemann (som jeg solgte for 800,- da jeg var ferdig pga jeg lissom ikke skulle ha flere haha).

Seng kjøpte vi på skeidars babyavd tror den kostet rundt 1500kr. tilbehøret isenga husker jeg var svindyrt:) men vi kjøpte det da:) tror det kom på tilsammen 2000kr for sengehimmel, stativet og sengebeskyttelsen rundt. men men:) denne gangen skal jeg ikke bruke så mye penger på slike ting.

Ellers så er ikea veldig bra på sprinkelsenger.
har spire i magen min
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------