GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Hus og Hage debatten

For dere med interesse for hus og hage. Her kan dere gi hverandre råd og tips!
En annerledes stjernehimmel......
01:52 3.06.2008
Dette jeg skal fortelle er ikke noe for de med araknofobi !

I fjor sommer satt jeg og spiste frokost, min kjære gikk inn på soverommet for å hente noe, å han setter i et skrik så jeg hopper av stolen, det hører kanskje med til historien at min kjære har angst for edderkopper.. Jeg iler til, og finner ham sittende på gulvet å peke, se! sier han..
men jeg ser ingenting jeg.. Stig opp i sengen å se i taket sier han, å de gjør jeg jo..

HELE soveromstaket var dekt av pittesmå edderkopper, jeg tuller ikke når jeg sier at det kunne vert et par- tre hundre stykker der, som enten kravlet rundt eller hang og spann.. Der hadde vi sovet under denne stjernehimmelen av nyutklekte edderkopper..Får frysninger bare av tanken på det..

Da hadde de klekt ut i ventilen og kravlet og spreidd seg over hele taket, i gardinene, og inn i kleskapet. det var et rent helvete å få bort alle..

Såg nedenfor at det er mange som sliter med edderkopper ute på husveggene, vi har også noe enormt mye. Tror ikke det er så mye å gjøre egentlig..hold bestanden nede ved å ta bolene før de klekker ut..
Vi har alle slags størrelser, fasonger og farger, fra svarte til knallgrønne, pittesmå til rene tarantellene..Men de er nyttedyr, holder skadedyrene unna...Om det er en mager trøst..
trallatausa
Sv: En annerledes stjernehimmel......
16:44 4.06.2008
anticimex?
grå :)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------