I dette forumet inviteres du til å beskrive hvordan du har det der hvor du er i svangerskapet. Det er opprettet ett hovedinnlegg for hver uke - og vil du bli med går du inn og legger inn ditt bidrag under relevant uke. Legg vekt på hvordan du føler deg, hva du er opptatt av, hva som evt. plager deg. Takk for ditt bidrag!
Med vennlig hilsen Jordmor Siri
Uke 6
21:47 4.06.2008
Er i slutten av uke 6, og slik har jeg det:
ekstremt ømme pupper som nærmest har fordoblet seg i størrelse (kjæresten min er selvfølgelig happy -jeg som vanligvis er en A cup), halsbrann flere ganger om dagen, og mensmurringer innimellom, noen ganger stikker det i venstre side av magen. Ikke kvalm ennå, krysser fingrene for at dette forblir slik som det er. Ehhh...ganske mye luft i magen, noe som er litt plagsomt, særlig på jobb. Økende appetitt, spiser mere enn jeg normalt gjør. Økt utflod.
Har målt hcg jevnlig pga misfarget utflod, og den fordobler seg ca hver 1,5 dag. Har bestilt time til tidlig UL i slutten av måneden, for vi reiser på ferie i starten av juli, og det blir betryggende å se et hjerte slå før vi reiser.
Silkepil
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem