GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 3.trimester

Kjøpeguiden 3.trimester
Nå nærmer det seg fødsel for mange av dere, og her kan dere diskutere villig vekk det som er av ustyr, hva trenger man, hvor finnes det bra og eventuelt billige saker?
Vi har også laget en oversikt til deg, så du kan få et bilde av hva som finnes der ute.
Er det ting du mener at mangler, så send oss gjerne en mail på tips@barnimagen.com
Barnevogn erfaringer, noen?
21:02 9.06.2008
Lurer på om noen som har noen erfaring med ellos sine barnevogner? Det sto så lite om størrelse på de og prøver å få tak i en vogn med god plass for den lille å vokse i. Lurer også om simo kombi er noe, prøver å holde et lett budsjett her... =p
Gulljenta_88
Sv: Barnevogn erfaringer, noen?
14:48 12.06.2008
dytter....
Gulljenta_88
22:45 25.06.2008
Har kjøpt Simo kombi til min lille, den har ganske lang bag (90 cm). Kombibagen er mindre enn duo varianten, men siden jeg venter barn midt på sommeren har jeg tenkt at babyen kan flytte over i sportsdelen når det blir vinter og bruk for tykk pose. Vognen er uansett god og tett. Ganske stor og litt tung vogn, men vi har kjøpt den for at vi skal gå MYE tur, så den passer oss perfekt! Solid, og også god på vinterføre:) Gleder meg til å "flytte" inn!
Anonym
11:08 26.06.2008
Heia! Var å kjøpte simo kombi i går på salg på barnashus, 39999kr!!!!
Hadde tenkt på simo duo 2008 -mod, men når simo kombi (2007 -mod) var 2000kr billigere da ble det ingen tvil...Tilbudet varer ut uka tror jeg... Jeg har ingen erfaring med vogna tidligere, men bor i trøndelag dær det er mye snø så vil ha en vogn som er stødig...Lykke til!
medChris
09:02 1.07.2008
Oi det var en dyr vogn, men skjønner hva du mener!!
lille-spiren
08:36 2.07.2008
Vi har Teutonia Mistral m/soft bag. Softbag er meget romslig og kan benyttes lenge. Veldig veldig god og behagelig vogn, synes vi :o). Gleder oss stort til å ta den i bruk igjen om noen uker...
Sommerfulgen
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------