GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Kjøpeguiden 2.trimester

Her kan dere diskutere hva som er bra produkter å gå til innkjøp av i denne perioden av svangerskapet. F.eks: gravideklær på nettet, hvor er de bra stedene?Aktuelle ting i 2.trimester
størelser
17:24 12.06.2008
ja rett og slett en forklaring på det er hva jeg trenger.
50=
......
60=
.....
70=
......
80=
osv
hottie mummy
Sv: størelser
21:04 24.06.2008
50 = 0-1 mnd
56 = 1-2 mnd
62 = 2-4 mnd
68 = 4-6 mnd
74 = 6-9 mnd
80 = 9-12 mnd

Du trenger lite i str. 50, da mange babyer vokser veldig fort ut av det hvis de er litt store ved fødselen. 56 er det greit å ha litt mer av. Og klær i både 56, 62 og 68 kommer du garantert til å få haugevis av i gaver !
Anonym
18:27 20.07.2008
Hva menes med lite?
Ingen som kan komme med en kjapp handleliste over hva/hvor mye en trenger i hver størrelse fra start da? :P
Selv om en vokser for ut av de, må de vel ha noe å ha på seg første måneden. Og da er vel gjerne 56 for stort? Eller?
Anonym
17:44 21.07.2008
Svigerinna mi fikk nettopp en stor fin gutt på 4400 g. Hun kunne aldri bruke klærne i str 50-52. Begynte med de hun hadde fått i str 54, og gikk over til 56 etter ca en uke.

Mens en vennine av meg fikk en liten jente og måtte ut å handle str 48, for 50 ble litt stort. Kommer med andre ord veldig an på babyens str hvor mye du trenger. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe så veldig mye på forhånd, ser heller hvilke str jeg trenger etterhvert.
gravid_i_london
21:43 24.07.2008
Jeg ville kjøpt lite i 50. Tror det eneste vi hadde i 50 var 2 pyjamaser og noen bodyer... Småen vokste ut av det på 2 uker.. Brukte heller 56 og brettet litt opp i ermene. Men han vokste rimelig kjapt ut av 56 også..

Så mitt råd er kjøp evt noen få plagg så du klarer deg de første dagene og fyll på etter babyen er født og du vet om h*n trenger så må klær. :)
Kanutten & småen + astronaut
17:43 7.08.2008
supert svar folkens.
Nå har denne dama begynnt å hendle!
Å det er så gøy. sikkert litt for mye av det minste alt jeg da. Salg over alt i disse dager å. Og hele fru.lyng!!! handle mani.
Men har sakt nå er det stopp. resten skal handles litt nermere. Men da bare vinter dress.

Noen som har peiling på hva slags tykk dress en sen november/tidlig desember gutt bør ha?? Hva i str. der??
hottie mummy
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------