GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Telemark

da var det treff både tirsdag onsdag og tordag.. hvilke dag skal dere på treff?
11:08 13.06.2008
har termin i august. er det noen andre med termin i juli/august/september som skal? evt. hvilken dag?
svansen
Sv: da var det treff både tirsdag onsdag og tordag.. hvilke dag skal dere på treff?
13:37 13.06.2008
Jeg har termin i juli, skal på treff onsdag og torsdag hvertfall.
julibaby*høygravid*
Sv: da var det treff både tirsdag onsdag og tordag.. hvilke dag skal dere på treff?
17:17 13.06.2008
Dette ble voldsomt... hva er tanken bak alle treffa da jenter?

Jeg stiller iallefall på torsdag!
litt vanskelig å rekke alle desverre....

vi ses!
Blir mor for 1.gang
17:17 13.06.2008
termin i slutten av juli jeg da...
Blir mor for 1.gang
20:24 13.06.2008
Jeg kan godt slette det jeg la inn på tirsdag, for jeg så ikke det andre :-) hehe
Bettth
08:01 14.06.2008
Hello girls! Jeg kommer iallefall på onsdag, ja! Høres bra ut med en ny cafe her i byen :) Termin i sept. her!
Matitt
12:34 14.06.2008
Mulig jeg kommer på onsdag en liten tur... Om ikke prinsessa i magen finner det for godt å komme før - blir jeg satt igang onsdag kl 13.30. Trenger jo litt lunch uansett :o)

-sga-
15:23 14.06.2008
Oj, -sga-, skal si du tar dette med knusende ro! Så da har hun latt vente på seg en stund, skjønner jeg! Da ses vi kanskje før du skal føde på onsdag (for en rar setning å skrive, egentlig, hehe). Og lykke til hvis hun kommer før!

Matitt
18:52 14.06.2008
har termin i september og kommer begge dagene til uka!
karins81
21:23 15.06.2008
haha, må le litt også da.. først lunsj, så fødsel:) litt bisarr tanke:)
håper hun kommer før da.. du får satse på de 12 kiloene ananas:)

Klem Nina
hebbe lille m sneip & spire
09:37 17.06.2008
hmm, kjedelig jg jobber på torsdagen ( 17-22 ) ,hadde vært kjekt å sjekka ut ettermiddagstreffet :)
loffmusa
10:10 17.06.2008
Har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nr 2, så jeg har ikke termin før i ferbruar, men jeg lurte på om jeg allikevel skulle slenge meg på treffet på Onsdag.
Snuppa på 6mnd må nok bli med, så jeg håper det går greit =)
helenis + baby og spire
10:11 17.06.2008
Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid med nr 2, og har ikke termin før i februar, men lurte på om jeg skulle slenge meg på treffet på onsdag likevel.
Snuppa på 6mnd må nok bli med, så håper det går greit =)
helenis + baby og spire
10:12 17.06.2008
Oj, det kom 2 ganger det, jaja :)
helenis + baby og spire
10:41 17.06.2008
Jeg jobber om dagene men jeg skal prøve å smette inn lunch treff på Tullis i morgen, har veldig lyst å se om det er bra der. Har temin i slutten av november.

Ses! :-)
LinnBE
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------