GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Foreldrepenger og permisjon

Hva slags situasjon er du i, og hva slags hindringer møter du i dagens situasjon? Burde politikerne bevilget annerledes?
noen som vet hvormye er årslønnet til en asisstent som jobber på barnehage og ikke har fag?
14:15 15.06.2008
jeg har søkt på jobb i en barnehage, får man god lønn?, jeg har 3 års ansinitet i kommunnen?men jeg har ikke fag !.
Anonym
Sv: noen som vet hvormye er årslønnet til en asisstent som jobber på barnehage og ikke har fag?
18:39 18.06.2008
jeg var på intervju idag og lønna var fra 115kr timen.. der så gjorde dem det etter alder.. under 20 115kr t.. over 20 120kr t. og over 30 125kr timen.. det var kanskje i vikariat da.. hvis man får fast 100% stilling så var det 230 000kr året..
og jeg har bare 10årig skole + 1år på vgs..
Anonym
Sv: noen som vet hvormye er årslønnet til en asisstent som jobber på barnehage og ikke har fag?
12:54 2.07.2008
jeg mener at lønna går etter hvor mange arbeids-års annesinitet du har, ikke etter fag ettersom du ikke er fagarbeider. men dette må du ha dokumentert.

hadde du derimot vært fagarbeider hadde du økt i lønn helt opp til 10 års fagarbeider-annesinitet.
netteee
22:29 6.07.2008
223.700 i året. Auke v 4 års ans. Gå inn på utdanningsforbundet.no, der finn du ny lønnstabell for KS på høgre side under "lønnsoppgjøret 2008"
boogi
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------