GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Møre og Romsdal

Kristiansund-damer - hva sier dere til treff onsdag 18/6?
12:42 16.06.2008
Jeg og Cath har snakket om å treffes, så jeg skulle bare høre om det er flere som har lyst! :)

Onsdag begynner jeg på ferien min, så jeg har anledning også på dagtid. Ellers passer det hele dagen for både Cath og meg. Noen ønsker?

Miriam
miraclewhip *35. uke*
Sv: Kristiansund-damer - hva sier dere til treff onsdag 18/6?
14:24 17.06.2008
Pia mi skal ha avsluttning på skolen på kvelden.. ta en anna dag da?? alle andre dager passer for meg:)

Tina
T.mor
14:46 17.06.2008
Hva med å møtes på dagtid eller tidlig formiddag, da? :) Jeg reiser torsdag og blir borte ei uke, så jeg har ikke anledning en annen dag. Da må det i tilfelle bli i dag...?
miraclewhip *35. uke*
20:56 17.06.2008
Tina: Husker ikke om du har anledning på dagtid eller ei, men nå har jeg og Cath hvertfall avtalt å møtes på Onkel i morgen kl 12, så da får du hive deg med om du kan. (og andre som har lyst! ;-))
Jeg prøvde å sende deg en pm, men enten så har du full postboks, eller så har du sperret mld fra meg. Satser på at det ikke er det siste... ;-P Send meg en pm med mobilnr'et ditt, så er det litt lettere å få tak i hverandre.

Viss du ikke kan i morgen så kan vi alltids prøve igjen en annen dag senere!

Miriam :)
miraclewhip *35. uke*
23:31 17.06.2008
Kommer en tur innom onkel jeg også.Skal til legen kl 13.

Lillian
Lotata
08:00 18.06.2008
Så koslig:) Da blir vi 5 Tina og jeg kommer vi også
Wenche
wirena
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------