GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Noen pappaer som IKKE har blitt glad i babyen når den kom?
 23:35 18.06.2008
?...
Anonym
Sv: Noen pappaer som IKKE har blitt glad i babyen når den kom?
 09:47 20.06.2008
Er kvinne, så kan ikke svare på det, men det er jo helt normalt om ikke moren føler "morsfølelsen" med en gang (for noen kan det ta flere måneder), så helt sikkert ikke unormalt om faren kan slite med det samme..
Anonym
 10:23 20.06.2008
Tok noen dager før min sambo følte at han blei gla i ungen. Kunne ikke helt skjønne at det var hans, og syns ikke det ligna på han i det heletatt. Det går seg til, pappaen må jo bli kjent med babyen, mammaen har bert på den i 9 mnd og kjenner den kanskje litt allerede;)
Anonym
 11:50 25.06.2008
Redd og glad tenker jeg de blir den første gangen. Glad for å se babyen.. men livredd for de har ikke peiling på hva dette egentlig er eller innebærer å bli pappa.

HELT normalt! Like normalt å få panikk som det er normalt å vise noen gledes--tårer.

Det kan ta timer, dager t.o.m uker. Selv om det er vondt for vordende mor at far tar avstand er det viktig å gi ham tid.. tror jeg da.. Og at mor ikke overkjører helt!
Mammaen til Emilie mage snart?
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------