Sv: Mandag 30. juni 2008 kl. 13:00 på Lizzies, Buskerud/Drammen
19:58 20.06.2008
Vil såå gjerne være med, typisk at jeg skal til jm akkurat da frem til kl 15 :( Håper på et treff igjen snart da, termin 31.juli og er sykmeldt med masse av tid ellers :) Kos dere, jenter :)
15:01 22.06.2008
Skulle gjerne vært med på treff. Men jeg jobber på dagtid. Blir med på neste kveldstreff værtfall. Var kjempekoslig den 18. Selv om vi bare var 3 stk.:)
14:26 23.06.2008
Men faen heller.. Jeg får ikke blitt med denne gangen heller!! Da har jeg time til kontroll på riksen klokken 13:00. Baaaaah...
Jeg skal gjøre mitt ypperste på å komme tilbake til byen i rimelig tid, så får vi se hvor mange som sitter igjen!
hei:)
jeg å min samboer venter vår første lille den 29 juli.
vi bor på kongsberg å har ikke hatt mulighet til å være med på noe bim treff eller noe slikt. så vi lure på om vi fikk komme til drammen å være med dere:)
hadde hvert koselig å kanskje møte noen andre som var i samme situasjon.
vi blir å være en del i drammen også fordi kommende bestefar bor der:)
håper vi får være med:)
Heia:)
Er det bare jenter som ikke har født ennå som er med på disse treffene?
Jeg fødte 19 juni, og synes det høres veldig koselig å treffe flere i samme situasjon...:)
Guttebaby:
gå inn på dinbaby.com med samme e-post og passord som du har her!!
Det er siden man går over til når man har fått nurket...
Meld deg gjerne inn i gr: Supermammaene / DIB- Drammen som jeg har laget på facebook!! Der vil det etterhvert bli arrangert forskjellige treff.. Babykino, tilleturer og cafebesøk:)
Ta med kjæresten sin på BIM-treff? Er ikke treffet bare for gravide a... Rart å ta med kjæresten sin til et treff som er ment for bare gravide
Anonym
Sv: Ettermiddagstreff:)
11:53 28.06.2008
Ja mange som bruker vi når man er gravid og det er jo hyggelig,men hvis ei skal begynne å ha med barnefar så vil alle det og hva med de som er alene oppi alt dette???jeg er ikke det men syntes det er flott at noen velger å gjøre det også,"all credit to them".
Jeg har ikke vært på noen treff enda men syntes det skal være for oss jentene med barn i magen,så kan alle jenter og damer komme med magene sine og føle at de er akkurat som alle andre rundt bordet:)
Det er ikke vondt ment,men det er ikke alle som som har den luxsusen av å være to!
Mannnen min syntes det er koselig at jeg skal ut å møte andre gravide:)
Anonym
12:43 28.06.2008
er det non som skal ha med kjærsten sin....?
det passer jo ikke inn
Anonym
21:11 28.06.2008
Jeg er med, men jobber til halv fire. jeg har termin den 24 august. hadde vært kjempe koselig å møtt noen som også skal ha rundt termin min...
Jeg er med i ettermiddag!
Tror det blir veldig kjedelig for en gutt/mann å være med - iom at det sikkert blir en del jentegreier... Men han kan vel kikke litt i byen så lenge el.l. mens du får skravlet med jentene?
Hei!
Var det flere som hadde problemer med internettsiden til BIM i går?Fikk ikke sagt fra at jeg ikke kunne komme i dag. Håper dere hadde en trivelig kveld, og at det blir flere fremover:)
Aldri noe fødsel her i gården vettu!
Jordmor fastslo at det var ingen vannavgang og mormunnen var umoden :( Tror ikke det er noe fødsel med det første her...
Var koselig idag ja, håper jeg kan få vært med på en til før det endelig er vannavgang ;)