GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Dårligere sexlyst...
14:05 21.06.2008
Etterhvert i som ukene har gått nå har jeg desverre fått redusert sex lyst(er 11pluss 3) noe jeg merker er svært frustrerende på kjæresten min.Vi føler begge at vi har hatt flaks i uflaks ved at jeg ble gravid så tidlig ,vi har ikke vært sammen lenger sdiden enn påska... Og jeg og syntes det er svært frustrerende og få seksuelle prob så tidlig,selv om jeg tror dette grunner i graviditeten,da jeg var så "hornyhorny" til begynne med at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.Kjæresten sier selv at han ikke vil ha sex vis jeg egentlig ikke vil,men merker han blir litt frustrert,og lurer på om det ergentlig er sant?. Noen gode råd til noen som ikke ønsker at sette skal gå ut over sex livet vårt..
Anonym
Sv: Dårligere sexlyst...
16:04 22.06.2008
Blowjobs :-) Du slipper å ha sex, han blir tilfredsstilt og fornøyd. Trenger ikke ta mange minuttene hvis du gjør det riktig. Alle vinner.
Anonym
16:48 22.06.2008
Men hvis det er lysten det går på, så har man vel heller ikke lyst til å utføre blowjobs heller.????
Anonym
00:17 23.06.2008
Nei jeg har vel i grunn ikke det ,men jeg er villig til å ofre meg litt ..Men dere gutta tror dere han virkelig mener det når han sier han ikke vil om jeg ikke vil..Jeg
lillelinn84
19:08 23.06.2008
Herregud og ærlig talt - nå må du slutte å synes " synd på han " forde han ikke får så ofte sex som han ønsker ....
Er absolutt ikke synd i han - av den grunn .- sex er ikke like livsnødvendig som mat .....tross allt ..og han kan ordne seg selv ....om han er så nøden faktisk .Forholdet deres er vell ikke kunn basert på sex ...må jo være ANDRE TING han også liker ved deg enn at han får SEX ? Syns det er helt motbydelig å lese at du akter å " ofre deg litt " med å gi han blowjobs istede - forde du selv ikke har lyst . Føler du deg ikke ekkel da .... presset ?
Akkurat som du føler " du er pliktig " til å tilfredsstille han sexuelt ! Føler du deg som en sexslave ...kanskje .. i forholdet .? Høres slik ut på meg . Sex har man - når begge har lyst og er kåte ..- om d finns omtanke og kjærlighet i forholdet respekterer en parneren når han / hun ikke har lyst - .hvis ikke ordner en seg selv om partner ikke vil ...mener nå jeg . Ingen skal føle seg forpliktet til å ha sex ...når en ikke har lyst selv . Er usunne holdninger du har - du bør jobbe med i ditt eget hode . Er du selv som har denne følelsen ...at du er pliktig til å stille opp på sex ...hvor kommer den holdningen fra ???? Har du tenkt over det ? Hvor har du " lært " det hen ???
Jeg blir forbannet når jeg hører jenter tenker som om de er sexslaver ....i sitt eget parforhold ...skal ofre seg ..herregud - eier dere ikke selvrespekt og verdighet ....jenter !!! Går an å være " snill " på andre måter .... F. eks lag en god middag ...! Finn på noe annet morro .... Hilsen voksen kvinne ...

Anonym
08:44 24.06.2008
Du får spille Raga Rockers for ham; " Det er like godt som sex, å banke gørra ut av en stakkars faen" ;D

Tuller selvsagt...
Det blir litt feil hvis du skal gi ham blowjobs fordi du ikke har lyst på sex. Ville du regnet med at han gjorde det samme for deg hvis det var han som ikke hadde lyst?

På den annen side tror jeg ikke det hjelper noe særlig at du lager god middag, selv om det i og for seg er hyggelig. Har man lyst på sex, hjelper det ikke å spise, om du så lager månestensgrillet sjøuhyre. Tenker du får gi ham en tørkerull og heller love "bot og betring" senere.
Gorgonvaktmester
12:43 24.06.2008
Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg har hatt det slik ganske lenge, før jeg ble gravid oxo. Prøvde å forklare mannen min at sexlysten går litt opp og ned, før hadde jeg mye større lyst enn han, og nå er det omvendt. Jeg kan godt gå 2-3 uker uten noenting. Vet jo at det er kjipt for han, siden sexlivet har fungert kjempebra da vi hadde like mye lyst, da hadde vi sex nesten hver dag. Nå prøver han seg og jeg avviser.. gang på gang på gang.. Føler meg jo ikke noe snill da, vil jo gjerne gi kjærsten intimitet slik vi har hatt hele tiden. Jeg har funnet ut at hvis han tar seg skikkelig tid til meg, og gjerne har sex andre steder enn i senga så hjelper deg litt på lysten min oxo. Men håper virkelig lysten min skal bli mer på topp igjen! Lykke til du oxo
momaja 6+0
21:46 24.06.2008
Fint eller ike fint egentlig da da jeg ikke unner noen dette,men det hjelper litt å høre at andre føler det samme...
Vi hadde bare vært sammen en mnd tid før jeg ble gravid og da var det omtrent jeg som ba litt innimellom..Ønsker ikke at vi skal få seksuelle prob så tidlig i forholdet,og ja jeg får litt dårlig samvittighet for jeg ønsker jo at han skal være lykkelig og tilfredstilt . mem men håper dette retter seg etter vært,jeg elsker jo både han og sex selv
Anonym
02:21 25.06.2008
Nærhet og intimitet ...er mer enn bare sex ....Hva med å prioritere deilige masasjekvelder ? Ta et varmt bad sammen ....etc ....
Det kan få fart på lysten ....til noe mer ....
Mange sexologer anbefaler også å avstå fra samleier ....i perioder med 0 lyst hos partner ....og erstatte med annen form for kos ....
Prøv det ! Er sikker på han setter minst like mye pris på det ....som å få en ekstra god middag ...: ) Er jo ganske naturlig gravide mister lysten .....dere er jo allerede ferdig " parret " og drektig ..- forklar mannen deres det ...he he
Fra naturens side er vell ikke gravide ment å parre seg fortsatt hver dag ....siden målet graviditet ....allerede er oppnådd . Skjønner ikke at folk tror sexlysten skal være til stede hver dag , også under graviditet - akkurat som det er det normale ...Er ganske fjernt .....fra naturens mål og mening med denne sexen ...deres tankegang ....

Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------