GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Over 35 år og prøver å bli gravid

Heisan jenter! Her kommer jeg igjen!
20:54 21.06.2008
Kjenner igjen noen av dere fra jeg var her forrige gang. Har nå ei jente på 7 år og ei på snart 8 mnd. Vi har bestemt oss for å sette igang prøvingen igjen om en måneds tid. Det kan jo hende det blir litt tett, men yngstejenta lot vente på seg. Jeg hadde to aborter før jeg ble gravid med henne. Fikk da crinone gel for å holde på henne. Vet jo ikke om det går etter planen nå, og jeg har bestemt meg for ikke å ta noe for å støtte graviditeten denne gangen. Det ble veldig mange tanker om det var galt å gjøre det; om vi kanskje presset fram noe som egentlig ikke skulle leve osv. Var utrolig lettet når vi fikk en velskapt jente!!

Ønsker dere alle lykke til med prøvingen. Vi "snakkes" vel etterhvert her inne, tenker jeg!

Nyt sommeren så lenge!!!
litho
Sv: Heisan jenter! Her kommer jeg igjen!
14:43 26.06.2008
Velkommen tilbake :)

Husker ikke nicket ditt, men har jo hengt her inne en god stund, men kanskje ikke før du forsvant? Er selv i min 24. pp og en smule lei. Oppdaget vel dette forumet (Over 35 år og prøver å bli gravid) for litt over ett år siden.

Du skal så visst ikke ha dårlig samvittighet for at dere hjalp jenta deres frem til livet. Velskapt eller ei. Selv om noen har problemer å bli gravide/beholde den llille spiren, ser jeg ikke noe galt i å gi det et lite puff. Om man skulle tenke sånn, er det mange mennesker som aldri hadde blitt født, overlevd sykdommer, ulykker osv.

Skjønner jo at dere er glad for jenta, klart det, men det må jo være bedre for alle om dere trenger litt ekstra støtte ved ev. neste svangerskap også, enn å miste gjentatt ganger??? Nei kjære du! Vi lever i 2008 :)

Ønsker dere uansett masse lykke til om en måneds tid! Og det var ikke meningen å komme med noe skjennepreken altså. . . . :)
Dotten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------