GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Over 35 år og prøver å bli gravid

"Manglende EL"? ...?
16:56 22.06.2008
Heisann. Er 36 år og vi prøver så godt vi kan. ;o)
Har vært uten prevensjon siden en SA i november, men føler at "alt" er blitt rart..
Har flere måneder hatt voldsomt brystspreng fra tiden rundt EL og frem til mens, og syklusen min har blitt kortere. Noen ganger kommer den ei hel uke for tidlig andre ganger en 3-4 dager. Dette gjør jo at det er klin umulig å vite når man har EL også da..
Men de to siste månedene har jeg ikke merket noe ved EL. Ingen brystspreng og heller ikke "stikking" i magen som har fulgt meg i alle alle år.
Og da jeg får mens så blør jeg en til to dager, og det er ikke rødt blod engang, bare noe svart og "gammelt".
Kan dette stemme med at jeg ikke har EL hver måned lenger?
Må si jeg har 3 barn fra før da, på 17, 14 og 10 år.
ultraslan
Sv:
14:35 26.06.2008
Vanskelig å si, men har du vært til gynokolog å sjekket deg? Gå til en som har innvendig ultralyd. Der kan de se om du har EL, ev. tette eggledere, cyster e.l.
Ta også en blodprøve for sikkerhetsskyld. Ring gyn for å avtale når det passer best i syklusen å komme for div. undersøkelser.

Masse lykke til :)
Dotten
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------