GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Beskriv svangerskapet

I dette forumet inviteres du til å beskrive hvordan du har det der hvor du er i svangerskapet. Det er opprettet ett hovedinnlegg for hver uke - og vil du bli med går du inn og legger inn ditt bidrag under relevant uke. Legg vekt på hvordan du føler deg, hva du er opptatt av, hva som evt. plager deg. Takk for ditt bidrag!
Med vennlig hilsen Jordmor Siri
5 uker, eller mer..?
 22:55 22.06.2008
Tok for snart 2 uker siden en graviditetstest som viste positivt med en gang:) ble kjempegla, men også veldig overrasket ettersom det bare var 4 dager siden jeg hadde sex med kjæresten sist :-O (vi bor ikke i samme by for øyeblikke, så vi møtes bare omtrent 2 ganger i måneden) snakket med jordmor om dette, og hun sa at dagens tester er så følsomme at de kan bli positive kun 4 dager etter unnfangelsen.. flere som syns dette hørtes litt rart ut...?
LillePrinsiMagen :)
Sv: 5 uker, eller mer..?
 19:33 4.07.2008
Det høres ganske rart ut. For etter befruktning tar det ca en uke før egget fester seg og der igjen en ukes tid før det er prdousert nok mengder hcg for at det skal slå ut på en test.

Er det mulig at du er lengre på vei enn du tror?
Mimikry med lille frø
 11:13 8.07.2008
var hos jordmor og fikk ultralyd siden jeg var usikker på hvor langt jeg var på vei. Hun sa da at jeg var i min fjerde uke. da hadde jeg testet positivt for to uker siden
 08:42 29.07.2008
Hmmm...merkelige greier..
Anonym
 19:54 10.08.2008
har nå vært på ny ultralyd og det viste seg at jeg var lengre på vei enn jeg trodde;) da jeg tok testen var jeg ikke 2+4 men 4+4 ^^
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------