GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Stavanger Universitetssykehus

Til deg som skal føde på SUS
08:30 25.06.2008
Jeg ville bare fortelle litt om min erfaring fra SUS! Jeg har 2 barn født i '05 og '07. Førstefødte ble født i Flekkefjord, mens jeg med nr.2 hadde valgt fødeloftet. Dette var jeg veldig spent på. Dessverre gikk jeg over tiden, og måtte igangsettes- dermed ble det vanlig fødestue. Det gikk likevel veldig fint, og selve oppholdet på barselhotellet var helt hundre. Vi fikk dobbeltrom slik at min mann kunne være hos oss hele tiden!

Barselhotellet var ikke så veldig godt utstyrt, så til en eventuell neste gang hadde jeg tatt med klær til babyen og diverse intimartikler til meg selv. Og det som tidligere er skrevet om dopapir er helt sant, så Lambi er på sin plass!!!

MEN!!! Det som ingen skulle tro kunne skje skjedde!! Ved nyfødtundersøkelsen var barnelegen så hardhendt at han brakk hofta ut av posisjon på dattera vår, noe som ikke ble oppdaga før etter en halv uke. Vi ble innlagt på sykehuset etter 1 uke, hvor de foretok alle mulige tester, og INGEN hørte på meg når jeg sa at det var det som måtte ha skjedd. Etter MR-undersøkelse, og mange smertefulle dager for jenta vår, fant de ut at vi hadde rett, og at skaden måtte leges av seg selv. Hun fikk hoftepute på i 1 mnd for at det skulle holdes i ro, hvor rygg og nakkeproblemer ble det neste pga feil putebehandling.... Vil derfor bare advare, og si at om jeg havner på SUS igjen i forb. med fødsel/barneundersøkelse skal ikke OSVALD MÆHLE få røre noen av mine!!! Han er beryktet på sykehuset for å være hardhendt, ufølsom og helt uten sosiale antenner. Han er hjertespesialist, og å lytte på hjerte er nok det eneste han duger til!!!!

Lykke til til dere fødende! Og ha et fint opphold på SUS, for alt annet enn denne barnelegen er bare helt topp!!!
Anonym
Sv: Til deg som skal føde på SUS
16:18 30.06.2008
takk for tipset.. skal være varsom jeg også når jeg skal inn til jul.
Anonym
15:41 17.07.2008
Skal være på vakt når min kommer i slutten av oktober! Utrolig at de ikke gjør noe med han hvis han har rykte på seg for å være hardhendt!ihvertfall burde de ta ham bort fra de små forsvarsløse babyene!
Anonym
22:28 4.08.2008
Takk for tips ja, det skal jeg huske på.
Anonym
20:59 19.08.2008
Var borti han legen forrige gang. Min jente hadde hjertefeil. Maken til lege sier jeg bare! Ufølsom og arrogant.
allegodetingertre
09:09 22.08.2008
Kan trøste dere med at han har et halvt års permisjon nå... ;)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------