GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Moter - brum brum!
10:41 25.06.2008
Hei gutter. Min mann er meget glad i brum brum, og i den forbindelse har jeg lyst til å gi han en litt spesiell bursdagsgave. Det jeg da tenkte på var et eller annet med testing av fete biler, kjøre no form for motorcross eller lignende. Har dere noen ideer? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne å lete...
Anonym
Sv: Moter - brum brum!
11:22 25.06.2008
Litt morsomt at du skrev "motEr" og ikke "motOr" hehe.
Hva med sånn "racerfører for en dag" på Rudskogen? Koster litt (5500,-) men vil helt sikkert føre til stjerne i boken :)

Hvis du ikke vil fleske til så mye kan du sikkert kontakte den lokale motorsportklubben og spørre om de vet om noe lurt...
Gorgonvaktmester
Sv: Moter - brum brum!
11:31 25.06.2008
Hehe :)

Lei en Bakke-løp bil, tre deg inn i en trang kjøredress... fest gubben i kart-leser setet og kjør han religiøs!

Det hadde gjort susen.. :) Eneste jeg kom på for øyeblikket....
Mammaen til Emilie mage snart?
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------