GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Myseugla...
11:20 25.06.2008
Ler så tårene sprenger på av Bloggen din :)

Tilbake til sytingen du tok opp:

Jo og vel..du har vel rett. I utgangspunktet er vel antall vordende fedre her inne i mindretall i forhold til ørstogen-drevne vesner. Og a blir jo pratene basert på de hverdagslige kjerring tingene: Jævlige mannfolk og hersens trange klær. I de fleste tilfeller vi det si...

For min del: Etter å ha gjort det samme som deg å trålet igjennom relatict mange innlegg hvor testosteronet får mørbank av østrogenet føler jeg meg nesten dum av å være kvinne. Ikke er jeg den flinkeste i verden til å vise mannen min hvor fantastisk han er, til tross for den enorme rosen og bamsen han hadde med hjem etter jobb..da jeg hadde ringt og delt nyheten om det berømmelige krysset. Han lager mat på kveldene, ikke fordi jeg suger som kokk men mer av den grunn at maten hans er fantastisk og jeg skal si at å se den veldreide rumpa hans svinge seg på det store kjøkkenet slett ikke er et dårlig skue fra sofaen..der jeg sitter med grønn te og Gravid-bladet oppunder nesa. Han jobber som en gal, sliter seg dønn ut tross prolaps i nakken.. borte fra tidlig morgen til svarte kvelden og har uker som innebører omkring 50-60 arbeidstimer.

Hva gjør jeg?? Jo nå har jeg 3 mnd ferie... er hjemme med vår felles datter og hans sønn, planter kule-tujaer og andre flotte planter for å gjøre plenen komplett.. Men jeg KLAGER! Jeg sutrer.. jeg sutrer fordi jeg kjeder meg, jeg har ikke bil og ikke førerkort.. bor litt inni skogen, her er det jo flott men lite å ta seg til. Egentlig er det MYE å gjøre som er knas, vi kan gå ned til fjorden å bade. Det er 3 min gå-jobb. Jeg burde nyte den egentlig helige og missforståtte tilværelesen med 2 barn nå ventetiden til nummer 3 kommer. Men..jeg sutrer og synes synd i meg selv.

Hvorfor? Jo..det kalles hormoner. Ergo: dette er det mye av her inne. Og tro du meg, mennene får føle det mest av alle.

Men derimot siden jeg er min manns sexy kone som tropper opp i "nothing" på sengen og putter kvalmen i nattbordskuffen.. er jeg jo perfekt. eller... faen må stikke nå de j***** ungene har stikki til skogs. Hel****** ......

:)

Velkommen til Hormonenes Verden :)
Mammaen til Emilie mage snart?
Sv: Myseugla...
11:34 25.06.2008
(Hormon-utsagn)

Jævla tastatur! Egentlig er Norsken min relativt bra men skrivefeilene er:

A) Fingrene som er for kjappe
B) Tastaturet som ikke følger med fingrene
C) At jeg til stadig har dårlig tid når jeg skriver..

*Østrogen-bonsai hajjakaputt tastatur delt i to*
Mammaen til Emilie mage snart?
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------