GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Unge fedre?
11:00 28.06.2008
Noen unge fedre her inne? Har en 18 år gammel kjæreste, er selv 24, å han mener han er klar til å bli pappa. Er ikke det litt tidlig å bli klar for dette i den alderen?
Anonym
Sv: Unge fedre?
09:54 4.07.2008
Alt for tidlig spørr du meg. Spørs om han er klar over hvor mye ansvar som følger med, og om han står løpet ut.
Anonym
18:37 6.07.2008
Noen er klar tidligere enn andre, både menn og kvinner.
Min kjæreste var 19 da vi fikk en nydelig liten baby - og han var veldig klar for å bli pappa. Han er veldig ansvarsfull og elsker sin lille datter, og syns det er kjempe koselig å være pappa.
Da hun ble født hadde vi vært sammen i 2,5 år.
Du kjenner ham vel godt nok til å gjøre deg opp en mening om det? Dersom dere er trygg på hverandre så spiller alder ingen rolle.
Vi venter nå på spire nr 2, når den kommer er jeg 20 og han 21. Vi elsker hverandre og hadde aldri gjort dette hvis vi ikke var trygg på oss selv og hverandre og visste at vi ville bli supre foreldre.
Ung kvinne
00:17 13.07.2008
Hei
Var selv 19 år har 3 barn er nå 27
Mistet mye ungdomstid men ville ikke vært uten hun elste,
tror ikke det er noe mål å få barn så tidlig, men vis, så er et mye som skjer med hode "bir veldig voksen" på rekord tid

mvh mann
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------