GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Klikker det hvis dere ikke får sex?
20:00 4.07.2008
Jeg er utslitt av å ha ansvar for ungene og huset og aldri få fri, da mannen min jobber borte. Likevel krever han sex når han endelig kommer hjem. Jeg har sagt til han at jeg har mistet lysten fordi jeg er sliten og føler med nedprioritert. Det fører til at jeg blir sliten og kjedelig.Det innrømmer jeg lett. Men han bare må ha sex . Han klikker og blir ikke seg selv hvis ikke. Det bare bygger seg opp for han. Det eneste som han blir på humør av igjen er å få meg.Jeg synes han er respektløs, men han sier jeg bør være glad han har lyst på meg. Hva mener dere (ps. det er ikke sånn at han ikke har fått noe på lenge, han bare er så fokusert på det at hvis han ikke får det når han virkelig har behov og gjerne vært borte en stund , så blir han ikke seg sjøl,.... kan dere forklare det menn? Sexnekt her virker i allefall ikke som noe godt middel for å få ting igjennom, men hvordan i huleste skal jeg få satt foten ned hvis ikke han gjør noe... hilsen utslitt og inne i en vond spiral.
Anonym
Sv: Klikker det hvis dere ikke får sex?
12:24 8.07.2008
Hvis han klikker fordi han ikke får sex hadde han vel hatt godt av noen turer til psykologen tenker jeg...

Jeg tror sexnekt er nettopp det som skal til. For det første tar han deg for gitt, og for det andre oppfører han seg som en unge. Si at det ikke blir sex før han hjelper mer til. Hvis du gir etter lærer han jo bare at han får viljen sin hvis han gjør seg vanskelig.

Av og til lurer jeg på om ikke enkelte damer har et poeng når de seier at menn er som bikkjer, de må enten dresseres eller kastreres...
Gorgonvaktmester
02:33 20.08.2008
eller det funker stikk motsatt.
hvis det går over lengre tid, så kan det bli til det at: Sex? whatever.
har uansett frøken høyre..
og finner noe annet han kan bruke tiden på...
det kan altså gå begge veier!
Anonym
12:07 21.08.2008
"Av og til lurer jeg på om ikke enkelte damer har et poeng når de seier at menn er som bikkjer, de må enten dresseres eller kastreres..."

det var godt sagt;)
torden
18:52 20.08.2008
jeg tror det at "det man ikke får hjemme,får man borte"...ville ikke nektet!
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------