GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Kommer forseint til alt pågrunn av pappa må på dooooooooo
00:51 8.07.2008
Sitter unormalt lenge,ikke er det bare bare å ha ett toalett å alle står i kø å må når han sitter der å trenger tid å få ting til.Han kan sitte i 20 minutter,30 minutter eller mere til tider,som resultat av det er vi kommer forseint til møter,til butikker før dem stenger,noe tilstelninger på skolen osv osv.Nå har jeg fått med noen menn ønsker privatliv å ønsker å kose seg å greier men har ikke menn også ett avføringsproblem når man må sitte der så lenge hver gang?Trangere tarmer eller noe?Noe som man kan gjøre noe med?Ellers kan det hende jeg driter i buksa tilslutt å du kan tro hvem jeg legger skylden på da ja.Han!Å da vill vi krangle,bli sure på hverandre åsså vill han sikkert snakke om å flytte til ett sted med 2 toaletter når det er han som har problemer å ikke jeg.Noen råd her?
Anonym
Sv: Kommer forseint til alt pågrunn av pappa må på dooooooooo
12:01 8.07.2008
Det er vel ikke unormalt å sitte på do i 20 minutter...? For mange menn er dette den eneste tiden de slipper unna gnålet =)

Hvis dobehovet fører til masse forseintkomming lurer jeg imidlertid på om han har irritabel tarm eller noe lignende (ett av symptomene er behov for dobesøk på de minst passende tidspunkt). Du får dra ham med til legen, tenker jeg...
Gorgonvaktmester
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------