GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Over 35 år og prøver å bli gravid

For en fredelig plett!
23:03 10.07.2008
Så deilig å være inne på dette forumet for damer over 35 år!
En roligere stemning, mindre spydigheter og større forsøk på å gi andre et svar. Og færre skrivefeil....
Jeg er 35, har en datter på 2,5 år og nå prøver vi igjen. Snakkes!
Klar
Sv: For en fredelig plett!
18:11 11.07.2008
Hei, hei.

Haha, jeg har ikke turd å nevne noe om alle skrivefeilene i andre forum. Godt å se at det ikke bare er jeg som reagerer. Klart at man kan tåle NOEN skriveleifer, men når innlegg etter innlegg ikke har en eneste setning uten elementære skrivefeil mister jeg litt tråden. Skulle tro de ikke lærte forskjellen på "og" og "å" på skolen...:)

Jeg er også 35, sønn på 13,5 og gift. Begynner vår "ordentlige" pp om to uker. ("Hoppet av i svingen" og mann borte de to første periodene etter pilleslutt.)

A1973
15:16 12.07.2008
Er sjokkert jeg over hvor mange som er på min alder og eldre som får barn,kanskje det er jeg som levd i en dvale,trodd jeg er for gammel*ler* jeg har følt meg for gammel kanskje hihi
wonder
17:01 12.07.2008
Hmmm... Jeg må innrømme at jeg er mer sjokkert over alle de på 18 som virkelig planlegger å bli gravid. Selv fikk jeg mitt første barn da jeg var 21, ikke akkurat planlagt. Heldigvis hadde jeg vært kjærester med barnefaren i 5 år før jeg ble gravid, og vi er fortsatt gift. MEN hvis jeg hadde fått velge hadde jeg ikke fått barn så tidlig. Ikke fordi jeg mistet noe, vi var for så vidt ferdige med å feste, men mer fordi jeg tror jeg hadde hatt mer ro og gledet meg mer enn om jeg hadde vært eldre. Jeg ville ikke vært foruten sønnen vår, men kunne godt å fått ham litt senere. Heldigvis var vi veldig klare på å studere videre begge to, så vi har klart oss, men det var nok tøffere den gangen enn det er nå, rent økonomisk. Penger betyr ikke alt, men det betyr ganske mye når du ikke har de...:-) Jeg har også mer ro nå med hus, bil, 2 faste inntekter osv...
A1973
10:57 14.07.2008
Jeg er også overrasket over at det er så mange over 35 som får barn. Fikk nettopp nr. 3 men gikk en lang runde med meg selv og mannen før vi bestemte oss for en til og da mest pga alderen (blir snart 37). Men nå tror jeg kanskje at vi vil satse på en til! Alt er så mye roligere nå enn når vi fikk de to eldste i tjueårene :-)
Endelig 3-barns mamma
09:24 16.07.2008
Ja, det er et fredelig og trivelig forum. Godt å lufte tanker og følelser med andre som har samme fokus.
Vi gjør oss jo noen tanker om det å være "moden mamma". Har selv vært prøver og gravid som 42-åring.
Jeg har en "moden" datter på 18 år (han er 10 år eldre) som ønsker barn nå og jeg ser faktisk ikke noen bekymringer i forhold til det heller. Alt ligger til rette (slik jeg ser det med mine prioriteringer) og jeg er trygg på at barnabarna mine vil få verdens beste foreldre. Jeg gleder meg!

Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------