GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Over 35 år og prøver å bli gravid

ny her inne..
20:31 13.07.2008
mistet i spontanabort for et par uker siden, men nå virker det allerede som kroppen min er i full gang igjen og klar for å prøve på nytt. Tok en test forleden dag for å se om det "hang"igjen svangersskapshormoner, den viste negativ, så her er det vel bare å krysse fingrene for at vi snart klarer å lage en liten spire igjen!
Hilsen
Dukkedeisi
Sv: ny her inne..
20:58 13.07.2008
Vil bare ønske deg kjempelykke til!!
*Troika*
08:04 14.07.2008
Trist å miste, men det er bare å hive seg rundt å prøve igjen!

Vi hadde også en "strafferunde" før jeg ble på vei med snuppa, men det tok bare to pp'er etter det før det satt som det skulle. Det sies jo også at man er litt ekstra fertil noen måneder etter en SA - stemte i alle fall for oss!

Lykke til!
Bella¨^
23:48 22.07.2008
hiver meg med! er også ny her og jeg hadde også en MA for 2 mnd. siden. Så alt skulle jo være klart for ny prøving, bare at jeg ikke har kontroll på om det var tante som var på besøk for 2 uker siden, eller om det var en rest...krysser fingere for alle oss!
bollus
09:02 23.07.2008
Velkommen hit Bollus - ikke noe hyggelig å miste, men det er noe de fleste av oss her inne har gjort, og det er bare å gå på med friskt mot!

Lykke til - og måtte du forlate dette forum raskt :-)
Bella¨^
00:33 23.07.2008
Trist at du mistet! Men du er i alle fall velkommen inn hit, så får vi håper at det ikke tar lang tid før du (og alle vi andre) flytter over til "Gravid moden alder" el.l. om ei kort stund! ;-)
Petramora tries again <-@
10:06 23.07.2008
har såååååååååå dårlig tolmodighet. klarer ikke tenkte på noe annet og kjenner etter symptomer hele tiden. kan ikke komme fort nok i gang igjen, regner med det har med panikk-alder å gjøre...og at de fleste her inne føler de har dårlig tid? Tok test i dag tidlig, men negativ. Vært kvalm om ettermiddagen de siste 4 dagene, men er nok bare innbilling.??? Går det an? Skulle tro vi "gamle ruttisser" klarte å skille sånne ting?
bollus
10:48 23.07.2008
Hei, hei og velkommen.

Trist å høre om alle dere som har mistet. Kjenner jeg blir litt angstfylt av å lese om det. Jeg har ett barn på 13,5 og nå prøver vi igjen. Førstemann kom på første uhell (hihi, vi satset på sikre perioder, noe som funket i 2 år helt til vi glemte oss... ehm.. ikke helt sikkert nei...:-)) og nå er vi egentlig inne i den første skikkelige prøveperioden. 1. pp. prøvde vi ikke (hahahaha, jeg liker å kalle det første pp, for det var da jeg begynte å henge her inne). 2. pp. var mannen med svømmerne på jobb og jeg er ganske så sikker på at vi ikke rakk el. Og så er det denne pp. Hadde en merkelig mens på onsdag og torsdag, så jeg vet ikke helt hvordan syklusen er for tiden. Håper el kommer neste uke, som ventet. Noen som har erfaring med syklustull ved slutt av p-piller? Det som er rart er at alt fungerte de to føste månedene...

Klem

A1973
12:14 23.07.2008
Når jeg tok ut spiralen for snart et år siden så gikk jeg på pillen i 3 mnd. bare for å få syklussen i system. Den pleier ikke å være det, men pillene skulle få tingene på stell. Syklussene mine var sånn noenlunde etter at jeg sluttet på pillene, selv om det er helt normalt for meg å ha forsinket mens. Tror derfor det er normalt at pillene hjelper syklussen inn i rette former og at dette kanskje varer i et par mnd. men at det deretter går sin egen skjeve gang når syklussens egen vilje slipper til. Vet ikke om du kan få dette til å høres fornuftig ut?
bollus
12:53 23.07.2008
Hei bollus (herregud, hørtes skikkelig snålt ut...:-)).

Jo, det høres sansynlig ut. Jeg tror jeg drøyer det litt med å ringe til legen. Før jeg ble gravid, for 14 år siden, hadde jeg 3 ukers sykluser (tror jeg). Jeg har ihvertfall aldri vært oppe i 4 uker, så korte sykluser her ja. Får se hva som skjer denne perioden. Grrrrr... hvis jeg bare kunne prøve å slappe av *litt mer*! :-D

A1973
13:14 23.07.2008
vanskelig å slappe av når man først har begynt å henge her inne...prøver å gjøre husarbeid men blir trukket til bærbare for å skjekke om nye svar/aktuelle tråder mellom hver innsats! Lykke til, får håpe du finner ut av det, helst fort! Ang. nicket mitt så prøvde jeg mange andre som selvfølgelig var opptatt....ble lei og kastet inn det første som falt meg inn, kanskje jeg er litt snål..... :-))))) he-he
bollus
13:30 23.07.2008
Nei, jeg mente egentlig ikke at nicket i seg selv var snålt, bare når det kom sammen med "hei"...:-D

Jeg er med deg ja. jeg har fri i dag og skulle egentlig ha gjort husarbeid og litt regnskap (er selvstendig næringsdrivende), men har ikke fått gjort noe... Den bærbare er fortsatt på fanger mitt ja....:-D

Klem
A1973
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------