GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

BIM-treff Vestfold

Treff på Esmeralda i Tbg, torsdag 24.7
16:21 17.07.2008
Skriv gjerne hvem som kommer her, i dag var vi to stykker på Liten og Stor og vi håper enda flere kommer neste treff :)
Tøvsjura *1 stor og 1 spire*
Sv: Treff på Esmeralda i Tbg, torsdag 24.7
13:06 21.07.2008
Hei!

Jeg er ganske ny her inne, og vil kjempe gjerne gå på treff i Tønsberg.
Men jeg jobber jo ennå, så kl 12 er ikke akkurat det beste tidspunktet...:-) Det kommer nok flere enn to stk, dersom det ble lagt til ettermiddagen i steden...? :-)
mona82
13:20 22.07.2008
Hvis samboeren min får bilen ferdig, så kommer jeg =) Litt vanskelig for meg å komme meg ditt uten bil.
daneli
17:48 22.07.2008
Er nok mulig det hadde vært flere som hadde kunne kommet hvis det var på ettermiddagen men nå som det er ferie for mange passer det kanskje best på formiddagen. For meg gjør det hvertfall det pga andre barn.

daneli: koselig hvis du kommer :)
17:58 22.07.2008
Hvis jeg får kommet meg til byen så ville jeg også kommet, syns det er litt rart da, og vet ikke helt om jeg tørr. Hehe.. =)
kitty06
20:31 22.07.2008
det er bare å komme kitty06, ingen av oss biter så hardt :) Jeg var med en gruppe med førstemann som nå er 2 år til høsten og de har jeg enda kontakt med, er kjempekoselig... godt å komme ut litt å prate med andre som skal ha baby, ta en kaffe og slappe av :)
13:26 29.07.2008
Jeg bor i Horten, og kunne gjerne tenke meg å henge meg på treff i Tønsberg. Men har samme problem som allerede er nevnt, jobber enda og dagtid passer dårlig. Dersom det avtales treff på kveldstid kommer jeg gjerne :)
msk041
19:38 4.08.2008
Hvilke dager og klokkeslett passer for folk da? Kan fint treffes på kveldstid fremover :)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------