Takk for at du svarte, A1973! Jeg håper at du snart får positivt utslag på testen din, eller at du - i verste fall - får mensen, slik at du vet hva du kan forholde deg til, og gyve løs på en ny prøveperiode.
Jeg er mer og mer fortvilet! Som skrevet over her, så fikk jeg mensen 2 dager forsinket og blødde i bare kort stund. Dette er ca 14 dager siden, og føles svært merkelig. Jeg har følt meg mer og mer gravid, dvs. at puppene er ømme, og i de siste dagene har jeg vært kvalm/svimmel og føler meg "tander" psykisk; tar lett til tårene og føler meg litt nedstemt. Uvanlig, jeg er vanligvis ei glad-jente! Jeg tok en grav.-test (Quick Respons) i går, og den var negativ. Til alt overmål begynte jeg også å blø litt i går, altså bare ca 2 uker etter den korte menstruasjonen!!! Det var bare litt blod da jeg var på toalettet. I dag er det noe mer, og det ser frisk og rødt ut. Jeg skjønner absolutt ingen ting!
Huff og huff...jeg vil nødig oppfattes som sytende, men nå er jeg både bekymra og lei meg! Jeg ser for meg at det i verste fall er kreft, mens det i beste fall er noe som kan rettes på etter sjekk hos legen, men som likevel vil være til besvær fordi jeg er over 40 år og samboer og jeg vil gjerne ha barn før det blir for sent. Kan det være tidlig overgangsalder, tro....? |