GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Over 35 år og prøver å bli gravid

Har vi klart det denne måneden?
08:58 23.07.2008
Da var de heldige el-dager over for denne gang, og Bellamannen går blid og fornøyd omkring :-)

Håper bare det var nok og til riktig tid.. Jeg har bare talt dager og satser på at syklus og el følger det alminnelige skjemaet - det har jo virket tidligere!

Og så tenker man jo alltids - var det nok? Burde vi ha hoppet mer i høyet? Var annenhver dag tilstrekkelig - og forresten, ble det lagt inn aksjer fredag i det hele tatt? Hmmm..

Ikke lett dette her.. Lille snuppa skal ha sitt - og vi har foreldre som skranter på hver vår side, som vi også bruker mye tid sammen med. Har verken tid eller ork til å hekke som tyveåringer uten bekymringer!

Men! Heldigvis er jeg positiv av natur! Er det meningen at det skal klaffe nå, så gjør det det! Dessuten er det sommer og sol og varmen kommer endelig, prinsessen sover formiddagsluren sin og snart skal vi gå og trene. I ettermiddag kommer det venner på besøk og til helgen drar vi på hytta.

Livet er godt i det store og hele - og litt mindre vin blir det en ukes tid fremover, det er jo lov å håpe.....

PS - IKM søndag 3. august - Aunt Red stay away!
Bella¨^
Sv: Har vi klart det denne måneden?
10:26 23.07.2008
God morge, det er visst meg og deg her inne denne morgenen...! :-) Høres ut som du har et herlig liv! jeg har IKM 3. august så vi venter isammen. Kjenner igjen følelsen av litt panikk over at du kanskje ikke har rukket å legge inn nok aksjer. Husk at sædcellen kan ligge minst 3 døgn i livmoren å vente, så annenhver dag skulle være mer enn nok. Bollusmannen har reist på jobb for de neste 15 dagene og vet ikke om vi rakk EL før han dro. Ikke annet å gjøre enn å vente og se...
bollus
Sv: Har vi klart det denne måneden?
21:53 23.07.2008
Hei hei, jenter.
Kjenner meg godt igjen med travle hverdager, og et samliv som har vart i snart 2 tiår - da er det ikke sex man tenker på flere kvelder i uka ;o)
Syklusene mine er litt rare, og jeg vet aldri for sikkert når TR kommer. (Har diagnosen PCO.)Tenker hun kommer i løpet av en liten uke, hvis ikke noe har klaffet. . . .
Har satset på "sikre perioder" de siste 5 årene, men vært prøvere det siste halve året. Har to gutter på 5 og 8 år, og som ble laget på 1pp. Undrer meg om det er pga alderen at det ikke er like enkelt denne gang....? Prøver å ikke stresse, men ønsker meg inderlig 3 barn!!!!

Mvh
ca lykkelig
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------