Søk i:

Alle forum på BIM

Humørdebatten

Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
Kan hormonene "smitte" over på mannen?
10:00 5.08.2008
Eg er i 11.veke no, er full i hormoner og griner lett for småting.

Er det fleire enn meg som opplever at også sambuer småsutrer/blir rørt når eg er det??
Anonym
[Rapportér]
Sv: Kan hormonene
00:55 8.08.2008
tja...for såvidt det samme her. Han reagerer jo mye på min oppførsel ihvertfall.
Blir lei seg når jeg er det etc. ..Og han er nok i litt underfundig humør innimellom han også...men den klassiske hormonsutringen er det nok jeg som står for.
Anonym
[Rapportér]
20:08 15.09.2008
Samboeren min er ofte hormonell ja. Skal ha bekreftelse på at jeg elsker han hele tiden, han blir ofte sur og grinete og vil ha kos, spiser mye sjoko gjør han å...LOL!!
Opsideisi
[Rapportér]
18:51 21.09.2008
Det er noe som heter 'sympatisvangerskap' som mange fedre går gjennom. De får sympati med sitt barns mor, og kan oppleve nesten alt hun går gjennom. F.eks kvalme, ryggverk, vektøkning og også humørsvingninger. De får gjerne også 'lyster' på rare ting som de ikke spiste før. Synes det er søtt, jeg. Min mann har dette til en viss grad. Har mange av de symptomene jeg har...
Hakkamella
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------