Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
Og så ler vi litt av hormonutbruddene våre...
15:28 6.08.2008
Det er faktisk utrolig merkelig med disse hormonutbruddene! Haha, jeg vet at jeg er følelsesladet til vanlig, men dette tar jo helt av! :) Heldigvis ikke så ofte bare! Dette skjedde meg på jobben i dag... 20+3 på vei forresten.
Skulle lese inn melding på telefonsvareren på jobben. Det er noe jeg blir stresset av til vanlig men nå hadde jeg attpåtil en irriterende kollega som skulle danse breakdance og slå på tromme og pirke borti meg mens jeg leste. Jeg bare flippet totalt og løp in på toalettet og gren i 10 min. Nå har det gått et par timer så jeg kan le litt av hele opptrinnet. småpinlig!
Haha, ikke ring til telefonsvareren på jobben min nå! :P
Noen andre som har gjort noe rart? Hvilke ting har dere begynt å grine av?
vi har nettop kjøpt oss nytt hus.. så viste det seg at nermeste nabo var ei KJÆRRING som jeg ikke ønsker å se særlig til.. da jeg fikk høre dette fikk jeg mersom ett lite sjokk.. jeg bare hyltuta i en stund.. sambo ble helt ifra seg, sjønte ikke hvorfor jeg grein... har ikke problemer med dette idag, trenger jo ikke bry meg om dama... hehehe:) (det ble bra etter at jeg hadde sovet en liten dupp....) 8 uker på vei..