Ads
Søk i:
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Humørdebatten

Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
blir så lett forbanna og stygg i munn
18:12 16.08.2008
Huff jeg er så stygg i munn ,og tåler ingenting er sliten ,har ei datter på 7 år som må tåle all kjeffting og stygge ord,jeg bli veldig lei meg etterpå,jeg sier de verste ordene til henne.Vet ikke om det kommer av depresjoner etter å ha mistet mamma og bestemor samtidig ,om det er dødsfallet etter mannen jeg var gift med ,eller fødsels depresjoner ,har en baby på 5mnd.Humøret er opp og ned er ganger jeg har lyst til å bare ta et tau å gå å henge meg i skogen.Jeg må væra psykopat.
Anonym
Sv: blir så lett forbanna og stygg i munn
18:29 30.08.2008
Bare for å få klarhet.. Hvor mange har du mistet nå nylig, sier du. Mor, bestemor og mann/ evt. eks-mann?

Hvor lenge siden er dette?

Du er ikke psykopat men under ekstrem påkjenning, du må få noen til å avlaste deg!!
"selma"
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------