Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
Føler meg ensom
03:22 13.10.2008
Av og til føler jeg meg så ensom! Jeg føler at jeg kan ikke betro min angst og mine bekymringer med noen, for da er jeg bare håpløs og får mye kritikk. Jeg skulle ønske jeg kunne ha en i min næreste krets som jeg kunne fortelle ALT til og som ikke dømte meg for det ene eller andre. Sier jeg noe så er det galt, sier jeg ikke noe så er det galt og. Hva skal man gjøre da? Når man er redd for det som kan skje, så hjelper det ikke å bli kjeftet på. Graviditet, fødsel og det å bli foreldre for første gang er skremmende. Jeg klarer bare ikke gå rundt som en lykksalig blonde hele tiden...
Anonym
Sv: Føler meg ensom
03:54 13.10.2008
Hei;-)
Om du vil betro deg til en som ikke blir deg for nær,kan du sende meg en PM.Skal hjelpe så godt jeg kan,fikk min første da jeg var 18,nå har fått noen til;-)
Hehe,synes det er kjempe kjekt med PM,å kan jeg hjelpe itillegg så er det absolutt en bonus;-)
Prøvde å PM'e deg. men hver gang så ble det enten slettet eller ikke sendt. Kanskje meningen at jeg ikke skulle plage deg med mine bekymringer akkurat nå... kanskje senere? Men takk for at du vil høre på meg.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem