Søk i:

Alle forum på BIM

Humørdebatten

Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
Dette irriterer meg helt sykt:-/
00:16 24.02.2009
virker som alle ventilene mine har poppet på en gang, trykket stiger og jeg holder på å eksplodere, blir lyn forbannet når naboen parkerer i min oppkjørsel, slik at jeg blir stående å vente hver gang jeg skal avgårde, ikke måker jævelskapet heller,,,, blir forbannet på eksen som fremdeles prøver å styre livet mitt selv om han har samboer, idiot,, og idag kjentet jeg det begynte å boble igjen, mens jeg var på jobben og hørte nyhetene på radion med dette forbanna hijab tullet, jeg er ikke rase hater , men norge er for faen meg norskt, jeg liker ikke å bli muslim infisert, for det er det vi har blit,, og foressten, har de ikke allerede ett hyle tårn på tøyen?? som bråker noe helt styggjævlig, men s alle tilhengerene pauser dagen for å ligge med rumpa i været,, nei ærlig banan. nu får det være nok,,dessuten selger flere butikker klær, ingen grunn til å gå kledd i gamle gardiner... jeg har hormoner og irriterer meg over alt som kryper å går, du verden å genial man føler seg når man leger merker til alle idiotene runt seg
Anonym
[Rapportér]
Sv: Dette irriterer meg helt sykt:-/
00:18 24.02.2009
Melder meg inn i din klubb jeg=)
Anonym
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------