virker som alle ventilene mine har poppet på en gang, trykket stiger og jeg holder på å eksplodere, blir lyn forbannet når naboen parkerer i min oppkjørsel, slik at jeg blir stående å vente hver gang jeg skal avgårde, ikke måker jævelskapet heller,,,, blir forbannet på eksen som fremdeles prøver å styre livet mitt selv om han har samboer, idiot,, og idag kjentet jeg det begynte å boble igjen, mens jeg var på jobben og hørte nyhetene på radion med dette forbanna hijab tullet, jeg er ikke rase hater , men norge er for faen meg norskt, jeg liker ikke å bli muslim infisert, for det er det vi har blit,, og foressten, har de ikke allerede ett hyle tårn på tøyen?? som bråker noe helt styggjævlig, men s alle tilhengerene pauser dagen for å ligge med rumpa i været,, nei ærlig banan. nu får det være nok,,dessuten selger flere butikker klær, ingen grunn til å gå kledd i gamle gardiner... jeg har hormoner og irriterer meg over alt som kryper å går, du verden å genial man føler seg når man leger merker til alle idiotene runt seg |