Søk i:

Alle forum på BIM

Tips om alt

Her kan du legge inn tips om kule ting enten som andre kan kjøpe eller ta en titt på, så legg det ut her. Dette skal ikke være en salgsside for egen produserte ting til salgs, de skal få en egen debatt.
Vennlig hilsen jordmor Siri
Elektrisk pumpe. Noen tips?
21:46 25.02.2009
til hvem jeg burde velge? Er den derre medela swing pumpen sånn at man må vaske og koke alt etter hver pumping? noen som vet?
Anonym
[Rapportér]
Sv: Elektrisk pumpe. Noen tips?
23:04 18.03.2009
Kanskje du har valgt pumpe..? Jeg har brukt Medela og Avent. Jeg anbefaler helt klart Medela av disse to. Man må koke delene etter bruk, ja, men det må man med andre pumper også. Leide Medela-pumpe først, og var veldig fornøyd. Da jeg måtte kjøpe pumpe i full fart, fikk jeg bare tak i Avent. Den er forsåvidt også grei, men det er flere deler som skal gjøres rent, og mer "mikk-makk" synes jeg. I tillegg passer de fleste vanlige flasker på Medelapumpa. Som et siste pluss kan nevnes at dersom du velger å bruke bare Medelaflasker, så inneholder ikke disse giftstoffer (som Avent sine flasker gjør..). Det ser også ut til at det er lettere å skaffe flere deler/reservedeler til Medelapumpa. Den er dyrere, men i mine øyne helt klart best av disse to. Det er vel også i hovedsak Medela de bruker på Ahus.
Anonym
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------