Ads
Søk i:
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Humørdebatten

Blir du skuffet og lei deg over ting du vanligvis ville ha taklet greit? Blir du rørt over tilsynelatende høyst hverdagslige ting? Får du opp masse triste tanker om ting som ligger langt tilbake i tid? Fylles øynene av tårer fordi din mor ringer for å høre om du har det greit? Du er ikke alene! I vår nye debatt kan dere diskutere alle de vanskelige humørsvingningene, blåse ut frustrasjoner, søke trøst og støtte, flire av hverandres pussigheter eller rett og slett få bekreftelse på at du ikke er den eneste som er proppfull av uberegnelige hormoner.
Stakkars Pappan:::
12:13 2.03.2009
Blir så skuffet og det er mannen min for øyeblikket også, han har vært helt i hundre og har gått helt amok i baby butikker i utlandet men s han var avgårde en tur.. jeg ringte KLM for å høre hvordan det var med bagasje og slik og hvor mye extra han kan ta med og slikt, og hun forteller det var helt i orden og ingen problemer,,, Han har kjøpt deluxemod av en reiseseng og vogn og div småting. så ankommer han flyplassen da, og møter en sur rugg av en person som da vil ha 12 euro pr kilo over... i total 30 kilo,,,,360 euro det,, mye penger, så han er så lei seg og vi må prøve a finne an annenn måte og få dette hjem på uten å betale skjorta for det, og da jeg ringte KLM idag igjen for å spørre hvorfor vi fikk feil informasjon, sa hun at vi nok hadde ringt feil sist gang,,, O`really sier jeg , jeg brukte bare re diall nummeret på mobilen jeg.. tenker litt mer SAS nest gang jeg ,, dette var dårlig service=(
misscelia
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------