Søk i:

Alle forum på BIM

Vi mistet den lille babyen vår

Møtested for dere som har abortert etter uke 23 eller opplevd dødfødsel
Vi er ikke flinke til å prate med hverandre om triste ting, og når det i tillegg er en sorg over en som ingen andre har møtt er det lett for de som er rundt å skyve det unna. Det kan hjelpe å prate med andre om det. De av dere som har mistet før uke 23 kan gå til denne debatten
Å miste et ufødt liv er en personlig sorg og man skal respektere hverandre for de ulike sorgreaksjonene som vi har. Det er også viktig at man ikke legger ut navn eller skriver om andre ting som kan identifisere andre enn en selv. Hva man velger å skrive om seg selv er opp til hver enkelt, men vær vennlige å respektere privatlivets fred og andre som er i en vond situasjon.

Hilsen Jordmor Siri von Krogh
Ville bare tipse dere om KK NR 12....Å miste et barn....
20:55 15.03.2009
Hei!
I dette nr av kk står det om Alice og Vegard som mistet sin kjære Johanna.

For oss som har opplevd dette er det "godt"å vite at man ikke er alene.

Vil anbefale dere å lese + at de gir ut en bok i April gyldendal "det bor et barn i mitt hjerte"

*Gi ALDRI opp*

LYKKE TIL videre på ferden!
Fruen.77.ENDELIG mamma!
[Rapportér]
Sv: Ville bare tipse dere om KK NR 12....Å miste et barn....
16:52 16.03.2009
Er dette kibimor fra BIM/DIB? Altså, er Alice kibimor? Om du vet?

Husker henne så godt, og det går sjelden en uke uten at jeg tenker på henne og vesle Johanna..
Anonym
[Rapportér]
09:07 17.03.2009
Det er henne:-)
Anonym
[Rapportér]
00:10 24.03.2009
Det stemmer at historien Johanna er i KK nå. Det er en flott reportasje om en nydelig jente og hennes nydelig foreldre, som jeg uten tvil kan anbefale.:)

Jeg er initiativtakeren og medforfatter til boka du nevner, Det bor et barn i mitt hjerte. Boka kommer i salg i starten av april og gis som sagt ut av Gyldendal forlag. I tillegg til historiene om Johanna og min Luca, så er det 8 andre historier om familier som lever med et eller flere barn for lite. Vi har også med 2 kapitler skrevet av fagfolk, et av jordmor Synnøv Egenæs som var med i NRK serien Jordmødrene, og et av krisepsykolog Atle Dyregrov.
Vi håper boka kan være til hjelp og støtte for alle som trenger det.
Mammaen til engelen Luca
[Rapportér]
12:37 31.03.2009
Det er nok oss som er i artikkelen ja.. :) Familien til Johanna rett og slett...

Klem
kibimor til Johanna og Sunniva
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------