Søk i:

Alle forum på BIM

Vi mistet den lille babyen vår

Møtested for dere som har abortert etter uke 23 eller opplevd dødfødsel
Vi er ikke flinke til å prate med hverandre om triste ting, og når det i tillegg er en sorg over en som ingen andre har møtt er det lett for de som er rundt å skyve det unna. Det kan hjelpe å prate med andre om det. De av dere som har mistet før uke 23 kan gå til denne debatten
Å miste et ufødt liv er en personlig sorg og man skal respektere hverandre for de ulike sorgreaksjonene som vi har. Det er også viktig at man ikke legger ut navn eller skriver om andre ting som kan identifisere andre enn en selv. Hva man velger å skrive om seg selv er opp til hver enkelt, men vær vennlige å respektere privatlivets fred og andre som er i en vond situasjon.

Hilsen Jordmor Siri von Krogh
Bare en tvilling igjen
18:02 23.04.2009
Igår kom det masse blod.Jeg trodde barnet mitt var borte og at dette var slutten på graviditeten min ettersom legevakten fastslo at dette var en spontan abort.... Men idag var jeg på ultralyd for å se om alt var ute, og da fant de en baby på skjermen med hjerte som slo mens den andre var det kun rester etter... :( Min lille vakre i magen skulle hatt en liten søster eller bror.. Lykke i uhellet iallefall,men vil alltid tenke på den som skulle vært..

Noen andre som har hatt to og nå bare har en igjen?
Anonym
[Rapportér]
Sv: Bare en tvilling igjen
20:35 24.04.2009
Dette har skjedd meg under begge svangerskap, og det er strengt tatt veldig vanlig og ikke noe jeg tenker noe videre over. Jeg har selv mistet en baby halveis i svangerskapet og tro meg, det er noe helt annet. En spontanabort av denne art er som sier en blødning, og ikke et foster (hvir jeg ikke har misforstått deg, men det høres ut som du er er tidlig i svangerskapet). Ønsker deg lykke til videre og håper alt går bra med den lille.
Meggy B - *fødeklar*
[Rapportér]
10:33 26.04.2009
Jeg har opplevd det å miste en tvilling i dette svangerskapet.. er nå 5,5 mnd på veg og mistet en tvilling og den ligger i magen fortsatt og det skal den gjøre til jeg skal føde... blir passa godt på og er ofte på UL..
Jeg var vel omtrent 9 uker på veg da den ene døde
nadjahe
[Rapportér]
10:41 26.04.2009
nadjahe: hvorfor er du ofte på ul egentlig? andre komplikasjoner utenom at den ene "dro"?

hm, rart... det er jo ca 50% av le tvillingsv.skap ender slik som med oss, at den ene ikke blir. Misstet selv ene tvillingen, men tenker ikk enoe særlig over det. ja er kjipt med tanke på en lillesøster eller bror, men er vanlig..

hadde 3 ul før det ble konstantert liv i den gjenværende, alt var så grumsete i livmoren, bloddannelser osv.. men er nå 21+4 og her er det virkelig liv i leiren. Men får ikke noen ekstra oppfølgning eller ul osv.
*toppris*
[Rapportér]
20:39 1.05.2009
Hei. Trist å lese.Jeg fødte i uke 26+4 og ventet eneggede tvillinger. Fødselen startet bare så det kom brått på oss. Den første fødte døde etter 11 minutter, mens nr to lever og er nå 1,5 år. Vi er usikre på om hun merker hun har vært tvilling. Det får tiden vise. Vi har begravd nr en og kan ta jenta vår med til kirkegården og forklare når hun blir større. Hun har vært der men skjønner jo ikke noe ennå.
Lykke til videre.
ankri
[Rapportér]
11:54 14.05.2009
Hei folkens, jeg oppplevde dette.. mn kan noen fortelle meg hvor lenge dere hadde blødning etter den ene forsvant? Og er det stor sjanse for at den jeg nå har igjen vil bli der inne? Er elleve uker snart..

Så den på ultralyd i uke 9 og hjertet slo . :)
Anonym
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------