Søk i:

Alle forum på BIM

Pappa debatten

Kjære pratesjuke kvinne. Vi har sagt det før, og vi sier det igjen. LIGG UNNA! Denne siden er viet pappaene, og KUN dem! Her skal fedre i ro og fred få utveksle erfaringer, gi råd, spørre om det finnes andre likesinnede der ute etc. etc. UTEN innblanding fra hormonelle gravide. For meningsvekslinger om og med pappaer og andre menn, henviser vi til debatten:Far svarer mor debatten
For friskere meningsytringer kan du gå hit:Testosteron mot østrogen Andre temaer for pappaer kan du finne her: Pappatips
Dama har gjort det slutt...
10:00 4.05.2009
Damen er nå inne i sin sjette mnd som gravid.... Vi bor ikke sammen, hadde planer om å flytte sammen nå til sommeren, men så ble hun gravid litt fortere enn vi regnet med. Og fra den dag hun ble gravid, har hun endret seg noe radikalt. Fra å være den kosete, søte kjæresten som jeg hadde, ble hun til en som helst så at jeg ikke kom på besøk... Helt siden graviditeten har vi slitt....og i forrige uke gjorde hun det slutt....sier hun ikke har følelser for meg lenger... fortsatt så bærer hun rundt på barnet vårt....og jeg sitter igjen med redselen over å kanskje ikke få bli kjent med barnet mitt slik som jeg vil.....:(

Noen som har opplevd noe lignende?
Anonym
[Rapportér]
Sv: Dama har gjort det slutt...
10:18 11.05.2009
Jeg har opplevd det andre veien jeg så veit ikke om mine råd er hjelpende men kan jo prøve så godt jeg kan :)
Graviditeten var ikke planlagt å jeg oppdaget det faktisk såpass seint ute i svangerskapet, barnefaren kutta ut meg å ungen å ga klar beskjed at han ikke villa ha noe med barnet å gjøre.
Jeg valgte påtross av dette å ta det hele alene da barnet ikke hadde bedt om dette selv, man må ta ansvar for sine egne handlinger å det aktet jeg iallefall å gjøre... Ble av å på fra hans side hele veien, der han etter en stund ville vite av barnet for så å forsvinne igjen. *Slitsomt*

Det jo som er meget viktig i ditt tilfelle er jo at dere kan snakke sammen å samarbeide, for barnet trenger jo deg også....
Har du snakka noe med henne omkring hvordan hun ser for seg løsningen for dere to fremover etter at barnet er født?
Hvordan er det med fødselen, ønsker du å være tilstede?
Er verdt å huske på at barnet fortjener det beste fra dere to, å det kan barnet få selv om dere ikke er sammen i et parforhold..

Skjønner godt at du sitter med frustrasjon å redsel angående hva som skjer nå, å dette er det så utrolig viktig at hun forstår...
Anonym
[Rapportér]
21:47 19.09.2009
uansett har du krav på å treffe barnet ditt og tror kanskje også hun vil forstå det hvis dere bare setter dere ned og får pratet litt om saken, gravide kjerringer fulle av hormoner er no herk,,men det går over=)
misscelia
[Rapportér]
03:51 8.08.2010
kjerringer med unger er mer herk enn når dem er gravid.

snakker om erfaring..

Var så flott når hun var gravid.. så kosete, så snill.. så omtenksom.. kansje for jeg var snill og gjorde alt..

Men etter stresset med ungen og jobb, blir dem som regel bitchy
pappagutten
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------