Ads
Søk i:
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

I møte med Helsevesenet

Her kan du komme med hjertesukk over håpløs, eller skryte av god, behandling hos helsepersonell. Det er ikke lov å bruke navn, verken på seg selv, helsepersoner eller aktuelle behandlingssteder. Det strider mot personvern loven. Har du noe du vil ha formidlet videre til de styrende helsemakter, så skriv inn her, så skal vi formidle det videre.
Er så irritert på helsesøster, må man gå til hs?
12:17 28.05.2009
Kan man ikke gå til volvat eller noe? Har kommet litt skeivt ut av det med helsesøster. Hun overkjører alt en sier og er rett og slett bare en suring, hører overhodet ikke på meg. Litt fortvilet hver gang jeg går derfra. Kan jeg gå til noen andre istedet? Bebisen min er i toppform, vokser og legger normalt på seg. Må en gå hver måned?
Anonym
Sv: Er så irritert på helsesøster, må man gå til hs?
08:39 13.07.2009
Nei. Du må ikke gå til helsestasjon. Barnet har som voksne krav på medisinsk hjelp. I tillegg har de søte små rett til helsekontroll. Det kan du avtale at f.eks fastlegen skal ta seg av.

Helsevesenet i Norge er basert på frivillighet.

Du kan feks avtale først med fastlegen. Så kan du skrive et brev til helsestasjon m/ kopi til fastlegen, hvor du takker nei til videre tilbud og ber om at barnets journaler oversendes fastlegen. Videre må du passe på å opplyse om at barna fortsatt vil motta medisinsk hjelp og at helsekontroller vil gjennomføres, men da via fastlege eller annet kvalifisert helsepersonell. Mvh.

Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------