Ads
Søk i:
Alle forum på BIM

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
Termin i morgen
23:37 2.07.2009
Da er jeg endelig kommet til termindateoen. Bare en liten frustrasjonsutblåsning fra meg sånn på tampen av svangerskapet...

Som 3-gangs fødende, hvor jeg har gått over tiden hver gang (7 dager og 11 dager), burde jeg vite at jeg må være tålomdig. Likevel holder jeg på å bli gal allerede, hvorfor skal jeg alltid gå over tiden???

For hver dag som går blir jeg mer og mer deppa. Jeg har vært 4 ganger (3-4 ganger skulle gjøre susen) på modningsakupunktur uten at det ser ut til å gi resultater enda. Min mann, som ved de andre gangene har synes det er litt voldsomt med denne gravide kroppen, nyter de runde formene denne gangen og er gjerne med på litt sengekos...

Jordmor sjekket på tirsdag og da var det modent og 2 cm åpning, men som hun sa det er riene vi venter på og de kan komme i morgen eller om 2 uker...
Mor til 2 og et nurk i magen
Sv: Termin i morgen
02:12 3.07.2009
Lykke til :)
Har også termin i morgen (idag), så jeg krysser alt for oss begge :D
TjukkeBolla<3
Sv: Termin i morgen
03:22 3.07.2009
For meg også da!! D.v.s. termin i dag blir det vel nå... 03.07.
Tussa79
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------