Ads
Søk i:
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

3. trimester

Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
tror det er noe på gang :o)
03:00 24.11.2009
etter 3 dager med regelmessige vonde kynnere med 20-10 min mellomrom tok jeg tidligere i kveld 2 ss lakserolje - tenkte det hadde vært gøy å prøve....

jaggu ble det ikke til rier ! om det var olja eller kroppen som bestemte det for være uvisst:o)

vært en tur på ahus - men sendt hjem med pinex major for å sove da det ikke var særlig åpning enda... får ikke sove mellom taka- men nå har det faktisk dabbet av litt - noe jordmor sa var bra- da får kroppen hvile til det tar seg opp og fødsel kan begynne...
men kjenner jeg er redd alt skal stoppe helt opp....men siden jeg har 8 dager til termin mente jordmor at er du først i gang så er du i gang - så da får jeg stole på det :o)

kommer tilbake med oppdatering :o)

lillebie gullimagen*FØDEKLAR*
Sv: tror det er noe på gang :o)
03:07 24.11.2009
heldiggris:) spørsm om ikke jeg må ut på leting etter lakserolje selv.. var de vanskelige på apoteket? Har hørt at enkelte ikke gir ut til gravide..
dykkedama
03:08 24.11.2009
jo, og lykke til selvfølgelig:) hehe, litt treg av emg;)
dykkedama
03:24 24.11.2009
Oi, så spennende! Du får prøve å slappe av, sove og samle krefter til siste innspurt. Kjenner jeg er litt misunnelig her jeg sitter :-)
og masse lykke til!!
♥des-prinsen vår♥
07:52 24.11.2009
oi, spennende. Da blir det kanskje min tur i dag også.. tror vi får samme dag se.. Jeg ble strippet i går og fikk blødning.. i da kom litt av slimproppen tror jeg..

Lykke til!!
my81
07:59 24.11.2009
Lykke til!
En Til i februar!
09:14 24.11.2009
lykke til,krysser alt;-)))
hønny-bunny
09:25 24.11.2009
Lykke til (selv om du sniker i køen ;-))! Dette blir spennende...
Tigerlise77 *har termin*
10:27 24.11.2009
Lykke til folkens, så spennende:-)
stasi0603fødeklar
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------