Tredje og siste trimester går fra den 29. uken, det vil si 28 (uker)+1(dager)og frem til fødselen.
Her kan dere som er i denne perioden av svangerskapet møtes og diskutere og utveksle erfaringer. Husk at vi alle er forskjellige og at det finnes mange sannheter!
tror det er noe på gang :o)
03:00 24.11.2009
etter 3 dager med regelmessige vonde kynnere med 20-10 min mellomrom tok jeg tidligere i kveld 2 ss lakserolje - tenkte det hadde vært gøy å prøve....
jaggu ble det ikke til rier ! om det var olja eller kroppen som bestemte det for være uvisst:o)
vært en tur på ahus - men sendt hjem med pinex major for å sove da det ikke var særlig åpning enda... får ikke sove mellom taka- men nå har det faktisk dabbet av litt - noe jordmor sa var bra- da får kroppen hvile til det tar seg opp og fødsel kan begynne...
men kjenner jeg er redd alt skal stoppe helt opp....men siden jeg har 8 dager til termin mente jordmor at er du først i gang så er du i gang - så da får jeg stole på det :o)
Oi, så spennende! Du får prøve å slappe av, sove og samle krefter til siste innspurt. Kjenner jeg er litt misunnelig her jeg sitter :-)
og masse lykke til!!
oi, spennende. Da blir det kanskje min tur i dag også.. tror vi får samme dag se.. Jeg ble strippet i går og fikk blødning.. i da kom litt av slimproppen tror jeg..