Denne debatten er for de som ikke er helt sikker på hvem som faktisk er far til det barnet de bærer. Det gjelder hvert 10-20 barn, alt ettersom hvilken kilde man bruker. Dette er er meget vanskelig situasjon å være i, og gode råd kan komme godt med.
Vi har nå åpnet denne debatten slik at den gjelder både for BiM, DiB og BarnetMitt.
Har du noen gåde råd og tips eller en historie å fortelle, så kom med de! Det er ikke lov å trakassere hverandre eller annet som setter personvernet i fare. Slike innlegg vil bli anmeldt til politiet.
Da har jeg fått svare fra farskapstesten....
22:36 8.02.2010
Hei alle sammen, alle dere som sitter her og bekymrer dere ..... Jeg er en av dere , har hatt mange vonde tanker,stress og ikke minst dårlig samvittighet ... tross mange tidlige ul osv osv..... Her var det flere fagpersoner som sa at det så og si ikke var mulig, men muligheten var der (tross 4 uker mellom). Jeg fødte, men klarte fortsatt ikke falle til ro, synes jeg så han "andre" mer og mer i babyen....så ikke samboer i det hele tatt... jeg la til og med en reserve plan for hva jeg skulle gjøre hvis det viste seg at han ikke var far... Tenkte masse, og bestilte endelig en farskapstest som han ikke viste om... og vips svaret kom etter 5 dager... Endelig ....
Og det var samboer !!!!!!!!!!!!!!!! tårene kom, og er helt overlykkelig nå...
Anbefaler virkelig alle som har et lite tvil, bare en tanke... om å ta en test... her brukte jeg tannbørste....
Det letter alle tankene, og ikke minst en lysere fremtid....
Så nå takker jeg for meg , og må si at dette formumet har hjulpet meg veldig.. =))