Søk i:

Alle forum på BIM

Allergi, astma og eksem

Vi har nå slått sammen tidligere forum om "eksem og allergi" med "astma og allergi". Håper dette fungerer fint. Slit det med helsa!

bruk trygge babyprodukter ved eksem
23:52 24.02.2010
Har et eksembarn som reagerer veldig på produkter med parfyme o.l, men fant noe som funket kjempebra! begynte å kle lille i klær av økologsk bomull og jeg fant trygge babyprodukter på gronnhverdag.no (de tester blant annet babyprodukter for kjemikalier) bruker babylan og dette har funket kjempebra for meg iallefall. Ps; har hørt at men burde ungå blå klær til eksembarn pga det spesielle fargestoffet i blå klær.
mammamorild
[Rapportér]
Sv: bruk trygge babyprodukter ved eksem
23:14 26.02.2010
Takk for tips!

PS: Gjelder det med blå klær også lyse blåfarger? Har gutt og da blir det jo en del lyseblå klær i gaver og slikt...
Nonsense
[Rapportér]
Sv: bruk trygge babyprodukter ved eksem
22:58 27.02.2010
hmmm, vet ikke helt desverre, antar det.. husker bare det sto blå klær, skal se om æ finner igjen den sia. ellers er dette en annen side jeg fant; eczemaclothing.com men her er det jo blå klær, tror kanskje det med blå klær gjelder spesielt for typiske "billigklær" kanskje?
mammamorild
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------