Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
pleier du å forfalske noens underskrift?
11:48 14.03.2010
jeg forfalsker samboers underskrift hele tida..f.eks papirer som skal til nav..på bankortet han er det faktisk mi underskrift som står...han har ikke noe i mot dette å vet det..åja jeg vet det er ulovlig
Nei, jeg forfalsker ikke underskrifta til noen.. Var et par ganger på ungdomsskolen at jeg ikke vill ha gym, og skrev melding fra "mamma" i meldingsboka.. Det ble imidlertid oppdaget, og siden har jeg ikke tenkt tanken engang! :)
Kan vel ikke si jeg direkte har forfalsket noen sin underskrift, men for noen år siden så søkte jeg om billån med medlånetaket, det samboer ikke visste var at han var den andre lånetakeren, så jeg holdt noe over selve lånesøknaden og fikk han til og signere også sa jeg at det kun var noe skolen skulle ha og at han måtte signere!!:-)
Har ikke forfalsket noens underskrift, bortsett fra på ungdomsskolen en gang eller noe når jeg hadde skulket.
Men jeg har utgitt meg for å være en annen på telefon, da samboers x "eide" hans mobil nummer, og jeg skulle få det over på meg, for å kunne bytte abonement, ordne fri familie ol.
Fikk da mamma til å utgi seg som meg på telefon. Måtte da bare ha person nummeret hennes, noe som jeg fant i samværs papirene ang deres felles barn.
Dette høres ut som galskap, spør du meg. Det er jo straffbart!
Og å gi seg ut for å være en annen for å overføre mobil? Det verste er likevel forfalsking av underskrift.
Hva sa samboeren din da han fant ut han var medlåntaker på billån? Jeg hadde blitt rasende hvis mannen min hadde gjort noe sånt.
dette med å overføre telefonen var noe vi følte at vi måtte gjøre, da samboern hadde hatt samme nummeret lenge, og ønsket å fortsette å ha det, men xen nektet å gå å overføre telefonen på han. Det var da han som stod som bruker på telefonen, men hun som eide nummeret. Hun truet også med å si opp nummeret hans hver gang han ikke gjorde som hun ville med tanke på samvær, og hver gang hun ikke fikk bruke hans bil.
Dokumentfalsk.. Om dette ikke er kødd, HI, håper jeg du blir tatt, virkelig.. Klekkelige straffer på slikt.
Helt sjokkert jeg, hadde jeg kjent noen som hadde gjort dette hadde jeg meldit ifra tvert!
Men du HI, hva sjer den dagen din samboer er en plass, har med kortet sitt, og skriver under, og de sier beklager, dette går ikke, underskrifta på kortet samsvarer ikke med denne...