Her kan du som har slitt for å bli gravid og endelig har blitt det utveksle erfaringer og bekymringer med andre si samme situasjon som deg. Her kan du ikke velge å være anonym, nick vil alltid synes. Dersom du endrer nicket og har opprettet en profil på bloggen vår, så vil den peke til deg som den opprinnelige brukeren.
Lykke til videre!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Oslo-treff fredag 9. april?
23:01 17.03.2010
Hei damer!
Passer det med et Oslo-treff på ettermiddagen den 9. april? Det var så hyggelig sist gang vi møttes, og den helgen er kanskje tromsøpia også i byen :-)
Skal prøve å komme på steder som er enkle å komme seg til for de som ikke er så kjent.
(Aker brygge er jo kjent og lett å komme seg til både m bil og tog/trikk/T-bane.Koster skjorta å parkere, hvis man ikke er heldig å finne en gratis-parkering da...på en fredag...ahah)
Heia!
Så hyggelig at dere tenker på meg:-) Akkurat nå er jeg usikker på om jeg tør å reise bort... Jmf innlegget jeg nettopp har skrevet. Men jeg håper alt roer seg, både fysisk og tankemessig, og da blir det Oslotur.
Så lenge det er noenlunde i sentrum/Grunerløkka skal jeg vel alltids finne fram:-) Jeg blir ikke å ha bil, hihi...