Søk i:

Alle forum på BIM

Førstegangs - debatten

Gravid for første gang? Her treffer du andre i samme situasjon
Hvordan ser eggløsningsslim ut??
17:05 27.04.2010
Jeg sluttet med p-piller på onsdag, og søndag morgen fikk jeg en ganske tykk hvit utflod.. Liknet egentlig litt på sæd.. Men jeg hadde ikke hatt sex på flere dager, så det er usannsynlig..

Har hørt at p-piller (cerazette) hindrer befruktning ved å legge et tykt slim rundt egget, slik at sædcellene ikke når fram.. Kan det ha vært dette slimet som nå kom ut??

Det klør ikke eller noe..
Anonym
[Rapportér]
Sv: Hvordan ser eggløsningsslim ut??
20:45 27.04.2010
helt blankt, Litt som det blanke i et egg. er du usikker, så knus ett :)

Suger i forklaringer merker jeg. Slik er det ihvertfall hos meg, men er mulig det er forskjell hos folk.

Frøken Lillan
[Rapportér]
21:30 27.04.2010
Så det er helt gjennomsiktig da?? Hmm.. Husker nesten ikke hvordan det så ut det jeg hadde jeg.. Hvor lenge har man det vanligvis da?

Kan det ha vært noe annet mon tro?? Sæd? Eller det slimet som blir dannet rundt eggene når man går på p-piller?
Anonym
[Rapportér]
22:41 27.04.2010
Jeg har hvit el-utflod, så det varierer vel.
Anonym
[Rapportér]
21:55 30.04.2010
Her er en fin side som forteller alt om eggløsning. Og jeg tror det til og med finnes bilder av det der et sted. :)
http://pernille.info/egglosning.htm
Hildegirl
[Rapportér]
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterp)

------- Annonser -------