GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Lesbisk/homofil

Her kan dere som er av samme kjønn og som skal ha barn/ har barn sammen utveksle erfaringer og sukk og både gi og få gode råd.
Dette er ikke et forum der man skal diskutere det å være lesbisk eller homofil i seg selv.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Barnebøker?
18:29 17.04.2006
Er det noen der ute som vet noe om navn på barnebøker som er rettet mot det og vokse opp med to mammaer. Jeg mener og ha fått med meg noen titler en gang i tiden, men har somlet det bort! Det bør passe til de helt minste.....

Med hilsen
Regnbuemor
Sv: Barnebøker?
11:22 18.04.2006
Det har jeg også lurt på.. kanskje ta en tur på biblioteket og spørre der.. eller søke på ulike bokhandlere på nett.
Skeiv
09:06 20.04.2006
Det er nok ikke så mye å velge mellom, i hvertfall ikke på norsk. Kommer bare på en jeg:
Malins mamma gifter seg med Lisa av Anette Lundborg.
Men den er jo både søt og morsom.

Spør på biblioteket. Eller så kan du jo ta en titt og se om du finner noe her: http://www.skeivbok.no
Anonym
11:32 20.04.2006
Heidu. Det var faktisk litt utvalg her. Tusen tusen takk... Nå kan jeg endelig sove om natten igjen. Neida, men tusen takk...
Regnbuemor
14:21 17.05.2007
Jeg vet ikke det
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------