GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Rikshospitalet

Svangerskapskurs for oss med fødeplass på Riksen...
18:46 23.04.2006
Jeg var på ordinær UL for et par uker siden. Gav da beskjed om at jeg ønsker å delta på svangerskapskurs i juli. Jeg venter fortsatt på svar, men er fryktelig nervøs... Kanskje finnes det ikke kurs i juli? Jeg har termin 5. september og er førstegangsfødende. Har ikke lyst til å gå på kurs uten sambo så derfor må det bli i juli...

Noen andre i samme situasjon?

Noen som vet om alternative løsninger?
Lilje74
Sv: Svangerskapskurs for oss med fødeplass på Riksen...
12:42 16.05.2006
Hej!

Jordmorsentret på CCVest har svagnerskapskurs som sträcker sig över 5 kvällar. Det kostar endel, 1900 men jag tycker att det var värt pengarna. Jordmor pratar om födseln och smärtlindring, fysio om träning, helsesyster om barseltiden. Det är omvisning på RH en kväll och sedan möts man igen efter att barnet kommit och pratar om hur man upplevde födseln. Man kan gå i grupp eller bara ni två med jordmor. Man kan välja om man vill vara med på allt eller bara delar. http://www.jordmorsenteret.no/
morsara
Sv: Svangerskapskurs for oss med fødeplass på Riksen...
15:49 16.08.2008
vi skal på svangerskapskurs 18. og 19. aug på Riksen. Det koster kr. 800,- og må dekkes privat, men jeg er førstegangs så jeg har lyst til dette, da kommunen ikke kan gi oss noe tilbud

Program for kurset:
Avslutning av svangerskapet
Fødselen/film/omvisning v/fødeavd.
Barseltiden/amming
Hjemkomsten

To kvelder à 3 timer
Gleder meg
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------