GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Fylkessjukehuset i Haugesund

vikarer om sommeren?
12:24 4.05.2006
Hei! Noen som vet om det er mye vikarer om sommeren (juni/juli) på føden? Har hørt at det er mange som kommer fra tyskland o.l og at det kan være litt vanskelig med kommunikasjon pga dette?
mammah! 30.06.06
Sv: vikarer om sommeren?
18:51 9.05.2006
hei hei
dette har jeg tenkt mye på også,har ikke lyst å ha en jordmor jeg ikke skjønner hva sier da og ikke vill jeg har en student heller
så er det noen av dere som vet?
rolly
21:36 13.05.2006
Jeg hadde sommerjobb på føden en sommer for noen år siden (som sykepleierstud), og da hadde de 2-3 svenske jordmødre som vikarer. De var SUPRE, ihvertfall som kollegaer. Men jeg VET jo ikke hvordan de var som jordmødre. Jeg fødte i DK sist gang etter å ha bodd der i seks år, og hadde null problemer med språket. Likevel må jeg innrømme at jeg har gledet meg litt til en norsk JM denne gangen.....språkproblemer er liksom det siste man trenger i akkurat den situasjonen :-) Dessuten: TYSK???? Arghhhhh........

37+1
Wondermum
23:18 15.05.2006
hei hei
man kan vel si at man ikke øsnker å ha studenter til stedet?for min del så vill jeg ikke ha det,kan godt ha en student til stedet istedenfor en barnepleier for de rører jo ikke meg eller?
rolly termin 110706
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------