GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Januar 2006 Klubben

For dere med termin og fødsel i januar 2006!
9 mai fikk lillegutten min sin første tann! :)
12:50 16.05.2006
Ja, tiden går dere!! De vokser seg store og sterke, og skal "snart" fly ut av det trygge redet hjemme hos mamman sin :(

Synes tiden går alt for fort! Er jo snart ikke bebi lengre jo.....
Cathrine82(fikk guttebebi 2.1)
Sv: 9 mai fikk lillegutten min sin første tann! :)
20:23 16.05.2006
Så gøy :-)
He he, ja de vokser så fort!
Vår har ikke fått tenner enda da, men det klør visst fælt innimellom, og kan kjenne noe hardt når vi tar på tannkjøttet foran i munnen.

Og så er han en liten luring. Har klart å legge seg over på sida en god stund når han ligger på ryggen, men har ikke klart å få til den siste "tippen" over for å rulle over på magen. Men i går klarte han det, på en måte i hvert fall, hihi :-) Lå nemlig under babygymmen, rulla seg over på sida, og tok tak i babygymmen og dro seg over til magen :-D Så nå har han rullet "med hjelpemiddel", blir spennende å se når han klarer det på egenhånd.
Line_78
23:04 18.05.2006
Ja, her er det oxo tenner på vei... Trodde de kom i litt senere alder jeg da, men neeeeei da...hehe :D

Milla Voo
12:51 24.05.2006
Går alt for fort ja.... tenk 4mnd gamle!
Mi fikk første tann forrige uke og har nå to tenner nede og idag skjedde det jeg har venta på.... HUN BET MEG!!!!! :o(
Fy f... så skarpe de tennene er, heldigvis ble det ikke blod men vondt for det
Betty B-fått ei lita pie:o)
20:46 24.05.2006
Ja tiden flyr avgårde.. Jenten min har ikke begynt å få tenner enda, Heldigvis;) Tenker på hvor vondt det må gjøre når de biter skikkelig i puppen*grøsser*
nybakt mamma81♥
15:50 19.06.2006
I dag brøt visst første tanna til gutten vår gjennom også. Stakkars, han har det visst ikke godt i dag, men heldigvis sover han nå da. Tida flyr!
Line_78
19:22 5.07.2006
Huh det var tidleg... mitt lille gull var 6mndr i går - då fekk ho si andre tann... den første kom forige veke. Synst det var tidleg nok eg :-)
VesleMeg
00:28 10.07.2006
hei alle sammen..

min datter fikk sin første tann 30.mai..litt over fire mnd..men den andre har ikke vist seg...heldigvis ingen sutring...
mamma_til_Nathalie_snart6mnd
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------