GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Haukeland Sykehus, Bergen

hei bergenserinder og andre piger i Bergen
01:45 27.05.2006
Er dere rundt omkring her?

Ser det er veldig lite trafikk på disse sidene,hvilket jeg skjønner godt,jeg glemmer dem selv halvparten av tiden...

Så, hva har dere bestemt? Storken eller kk? Nysgjerrig :)
Klarer ikke helt å bestemme meg. Det eneste jeg vet med sikkerhet er at jeg ikke skal ha epidural.
Ugle,16/09
Sv: hei bergenserinder og andre piger i Bergen
21:15 3.06.2006
Jeg tenker Storken.. Er førstegangs. Dersom alt går som normalt har jeg lyst å føde mest mulig naturlig.
StudentiBergen*23.9*
01:58 7.06.2006
hei :)

Da har vi samme tanke. Storken virker forlokkende... Vil uansett ikke ha epidural. Ingen skal inn i ryggen min med noe som helst :)
Ugle,16/09
18:57 8.06.2006
Har tenkt på storken jeg også. Har venninner som har født der, og de var meget fornøyde.
Juniprinsesse.i.magen.
18:12 13.06.2006
Jeg var innom både Storken og Føden da jeg fødte.
Skulle absolutt ikke ha epidural jeg heller, men veine over var kort etter litt for mange timer med rier.
Så det er greit å begynne på Storken hvis dere vil prøve det, for det er ikke noe problem å flytte over til Føden hvis dere finner ut at det vil være bedre.
Intensity & Christian
22:31 21.06.2006
Hei!

Håper på storken, får ikke epidural pga tatovering akkurat der... Får vel bite det i meg.. :-)
Mocada term1809
10:22 22.06.2006
Har du fått beskjed om at du ikke for epidural?
For tatovering er sjeldent en hindring lenger, de fleste kan få uansett, nålen settes bare utenom.
Intensity & Christian
22:45 22.06.2006
Å?
Det visste jeg ikke, bare hørte en fødselslege som hadde uttalt seg i media. Regnet med at jeg ikke fikk da. Jeg gruer meg egentlig ikke, men det er jo greit å vite at muligheten er der da. Takk for info!
Mocada term1809
11:59 24.06.2006
Ja det er kjekt å ha muligheten.
Lykke til :o)
Intensity & Christian
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------