GRAVID og ny her på BarniMagen?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle forum på BIM

Terminkalkulator:
Siste mens:

(husk punktum)

Les mer om terminberegning

Lesbisk/homofil

Her kan dere som er av samme kjønn og som skal ha barn/ har barn sammen utveksle erfaringer og sukk og både gi og få gode råd.
Dette er ikke et forum der man skal diskutere det å være lesbisk eller homofil i seg selv.
Slit det med helsa!
Vennlig hilsen jordmor Siri
Noen bifile i stavanger her??
19:45 31.05.2006
Jeg er en jente på 22 år som søker bifile venner :o)
De vennene jeg har i dag skjønner IKKe at jeg er bifil og vil gjerne ha noen som er mer "likesinnet" meg å prate med å gå ut med evt :o)
Hadde en venninne som var bifil her men hun flyttet selvfølgelig så...

Takk for svar på forhånd :o)
inzaidaz
Sv: Noen bifile i stavanger her??
21:39 7.06.2006
ingen bifile eller lesbiske/homofile her i stavanger da..??
inzaidaz
23:21 19.06.2006
joda jg er,er 22 år,har ei lita ei.....
Anonym
02:13 27.06.2006
Hei.,
kunne og tenkt meg det.
De vet ikke her heller at jeg er det, eller noen, men ikke alle.

Har ikke så lyst å legge ut mail adressen min her, har du??
hehe
Anonym
02:13 27.06.2006
Men jeg er forresten ikke fra Stavanger, men kanskje du har lyst på kontakt alikevel?
Anonym
19:11 28.11.2006
inzaidaz@hotmail.com

Bare å legge meg til dere :o)
inzaidaz
22:17 3.12.2006
Kommer også fra stavanger og synes det er veldig spennende med jentekos selv om jeg aldri har prøvd det! Har veldig lyst men har ikke funnet noen som vil være med meg enda. Gjerne vi skulle møtts?
Anonym
20:30 30.12.2006
Hei jeg er en jente på 28 år. Er ikke bifil, eller er jeg? Jeg forelsker meg ikke i jenter men tenner på dem. Det har eg alltid gjordt.... men sier det ikke til noen..
Anonym
20:32 3.08.2007
har hatt følelser for 2 jenter i mitt liv. den ene var pur lyst, og den andre var.. tja.. kjærlighet???? men, er gift, og har et barn... bor i stavanger. har kun kysset ei jente, og aldri latt det gå lengere.. var vell litt skummelt, og usikkert.. kommer fra en liten plass. så det har vell noe å si også.. kunne gjerne tenkt meg å få flere venniner her, men uten baktanker...

ser det er lenge siden dette er blitt postet.. men vil komme innom her av og til, bare for å sjekke...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

------- Annonser -------